Translate

czwartek, 28 lipca 2011

` Wasze najpiękniejsze historie miłosne ... ♥

` Wasze najpiękniejsze historie miłosne ... Miłosne przeżycia ...
`. Pierwsze randki , czułe pocałunki , nieśmiałe gesty ...
Poznaj Historie kilku dziewczyn ,które przeżyły romantyczne chwile ... .

Wasze Historie . Przesłane na e-mail .,

 '' Dzień spełnionych marzeń .''
'' Takiego wyjazdu klasowego jeszcze nigdy nie przeżyłam '' - mówi Paulina .

 Wybraliśmy się całą klasą do wesołego miasteczka . A autokarze znudzona słuchałam muzyki i patrzyłam przez okno. Było mi smutno ,ponieważ moja przyjaciółka zachorowała i musiała zostać w domu . Już wyobrażałam sobie, jak w pojedynkę krążę po parku ,podczas gdy inni bawią się na całego .Nagle obok mnie usiadł Tomek i z nieśmiałym uśmiechem zapytał , jakiej muzyki słucham i czy nie będę miała nic przeciwko ,jeśli się dołączy . Byłam zaskoczona , bo on nigdy ze mną nie rozmawiał !Podałam mu jedną słuchawkę . Siedzieliśmy cicho obok siebie i słuchaliśmy muzyki . Po chwili przysunął się jeszcze bliżej i zarzucił mi rękę na szyję .Siedzieliśmy tak blisko siebie , że wyczuwałam zapach jego perfum . Ostrożnie oparłam głowę o jego ramię . Zaraz potem poczułam pocałunek tuż przy skroni . '' Jesteś piękna '' - powiedział i czule pogłaskał mnie po policzku . Po chwili położył rękę na mojej szyi .Byłam strasznie podekscytowana ,serce niemal wyrywało mi się  z piersi ! Chwycił mnie z rękę i mocno ścisnął . Cały dzień spędzaliśmy razem . Jeździliśmy na rolkach , kręciliśmy się na karuzelach i jedliśmy pizze . Takiego wyjazdu kasowego jeszcze nigdy nie przeżywałam . ( Paulina , 14 lat .) 

''Prawda ,albo psikus .''


 To była ostatnia noc naszego wyjazdu do zakopanego . Siedzieliśmy w pokoju chłopaków i graliśmy w '' Prawdę , albo Psikus '' . Była moja kolej , kiedy padł ''psikus''. Musiałam przez 1 minutę na rękach , a więc nic wielkiego :) . Ale mogłam zadawać pytania wybrałam , oczywiście Piotrka , w którym od jakiegoś czasu się kochałam . On się zdecydował na pytanie , więc musiał powiedzieć , w kim jest zakochany . Bez dłuższego namysłu wymienił jedną z naszych klasowych piękności . Od razu po tym ta dziewczyna zaczęło się do niego przytulać , tego było już za wiele ! Miała ochotę wstać i wyjść. Powiedziałam , że mi duszno i wyszłam na korytarz . Usiadłam na podłodze i gapiłam się w ścianę . Chwilę później usłyszałam kroki . To był Robert . Zapytał , czy u mnie wszystko w porządku bo wyglądałam na przygnębioną . Pokiwałam głową na tak . Usiadł obok , wziął mnie za rękę i powiedział  '' Mam nadzieję , że jest Ci przykro z powodu Piotrka , to było naprawdę beznadzieje . Przecież możesz mieć fajniejszych chłopaków niż on .'' Uśmiechnęłam się do niego i wtedy po raz pierwszy dostrzegłam jego duże , piękne , zielone oczy , ale zapierający dech w piersi uśmiech . Nigdy wcześniej tak na niego nie patrzyłam ... Robert nachylił się nade mną i czule pocałował w usta . Od tej pory nic już nie było takie jak dawniej ... ( Edyta 16 lat . )

'' Bitwa na poduchy o względy. ''
'' Czułam jego oddech przy moim uchu ...''  - mówi Zosia .


 Na naszej ostatniej wycieczce klasowej chłopaki już drugiego wieczoru wrzucili nam do pokoju śmierdzącą '' bombę '' . Musiałyśmy wymyślić odpowiednio bolesną zemstę ! Postanowiliśmy nocą pomalować im twarze kredkami do oczu . Udało się :) ! Ale kontratak  nie musiałyśmy długo czekać . Uzbrojeni w poduchy chłopcy wparowali do naszego pokoju i zaczęła się walka . Krzycząc i piszcząc , uciekaliśmy z konta w kont z nadzieję , że uda nam się uniknąć bezpośredniego starcia . Kiedy już szczęśliwie przedostałam się do drzwi , dwie mocne dłonie oderwały mnie od klamki i przyciągnęły do siebie .Oboje upadliśmy na łóżko . To był Andrzeju .Jego twarz znalazła się bardzo blisko mojej . Czułam jego oddech .  '' Proszę , pocałuj mnie ! . '' - to była jedyna rzecz , o jakiej wtedy pomyślałam i faktycznie -jego usta zbliżały się do moich . Moje serce waliło jak oszalałe . Nasze usta dzieliły tylko milimetry ... kiedy nagle Paweł , klasowy prymus nas rozdzielił . Cholera ! Jednak od tego czasu nieco inaczej patrzę na Andrzeja i mam nadzieję , że kiedyś uda nam się dokończyć to , co się wtedy zaczęło ... ( Zosia 15 lat. )

                                                                          
                                 W drodze do Szczęścia !

`. Miłości  się nie szuka , ona jest albo ... pojawia się niespodziewanie .!.


` Pisz do Mnie !
Uwaga ! Teraz nawet  Ty możesz opowiedzieć o swojej romantycznej Historii lub miłosnym przeżyciu .! 
Czekam na wasze wyznania pod adresem  asiulaa.1@autograf.pl. W temacie wiadomości wpisz :
'' W drodze do Szczęścia !. ''
  
Dziękujemy osobom które już napisały , czekamy na wasze e-maile . 
Pozdrawiam ., Jakieś Pytania ?

3 komentarze:

  1. sweet historie ♥
    szkoda ,że tak mało :|

    ps. świetny bloggg mam nadzieję że nie przestaniesz dodawać nowych notek ;*

    by; jUsta

    OdpowiedzUsuń
  2. `. Ha ha . Dziękuję , dziękuję . Dziś dodam notkę z następnymi historiami , ponieważ dostałam ich 12 chyba i mam nadzieję , że będzie ich więcej . A mało ,ponieważ więcej do za dużo na notkę i nikt by nie czytał..

    Jeśli ludzie będą komentować i będę widzieć , że wchodzą to na pewno . Bardzo mi miło , że się podoba Wam . To takiego autora podnosi na duchu i od razu chce się pisać i ma się chęci . Więc dziękuję .

    Pozdrawiam Cię .

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają te historie ;)
    Jest Okej nie przestawaj ; *

    ; D

    OdpowiedzUsuń