Translate

niedziela, 3 lipca 2011

`. Kochani Przepraszam Was ! ;*

`. Mam nadzieję ,iż mi wybaczycie nieobecność na blogu.
Mam wytłumaczenie ^^.
Wiec co przyczyniło się do tego ,że prawie miesiąc nic tu nie napisałam. Było to tak w czerwcu byłam na 3 tygodnie z koleżanką u mojej cioci w Stanach Zjednoczonych. Do Polski wróciłam pod koniec czerwca dlatego też moje świadectwo odbierała mama. Może to i nie powód , lecz tam kompletnie nie miałam czasu ,ani głowy na pisanie notek. PRZEPRASZAM WAS : * : ) . Obiecuję wam , że teraz ostro się wezmę i wszystko nadrobię i mam nadzieję , że przez to wszystko nie straciłam czytelników. Mam teaż taką małą nadzieję , że będzie nas tu przybywać i może stworzymy wspaniały blog dla nastolatków. I wy mi w tym pomożecie liczę na wasze wsparcie w odbudowaniu tego i waszą pomoc .
Z góry przepraszam też osoby które nie dostały wyników testów. Dwójka osób dostała te wyniki ,a pozostali nie . Wiec przepraszam was , wybaczcie mi. Jak najbliższym czasie postaram się to zrobić i wysłać wam wyniki.
Mam też dla was niespodzianki . Planuję wielki konkurs dla was , z nagrodami do wygrania , które zostaną wam wysłane lub mogą być to doładowania na telefon. Ale z tym poczekam ,aż znajdzie się więcej czytelników i komentujących. Dla tego proszę was o pomoc , wyślijcie czasem link znajomemu : ).
Za jakiś czas pojawi się notatka , ponieważ chcę wykonać tu zmiany i poinformować was o czymś , za waszą zgodą wprowadzę to na bloga i mam nadzieję , że mi z tym pomożecie . Jeszcze nie wiecie o co chodzi . Wszystko w swoim czasie . : ) .
Zaproście Kogoś !: )

1 komentarz:

  1. A spoko . Pomogę ; pp. Fajny konkurs . Będzie coś jak będzie 1000 wejść ; ) ?

    OdpowiedzUsuń