Translate

niedziela, 3 lipca 2011

`.Seksualna .

 

Mirami - Sexualna feat. VovaZiL'vova. 

Polskie Tłumaczenie Tekstu ;
Ooooooooooooo.

1.Ty jesteś tak seksowna,
że aż chyba cię to boli.
I nie ma tutaj gościa który by cię zadowolił.
Miss świata to przy tobie tylko jakaś nędzna sztuka..
Nie jeden chętnie by dokładnie dzisiaj cię przeszukał.
Ty z takim ciałem możesz wszystko i to dobrze wiesz.
Dostajesz wiele nawet więcej niż naprawde chcesz.
Gdy kiwniesz palcem każdy wszystko dziś dla ciebie zrobi.
Bo tobie nie da rady nawet Obi-Wan Kenobi.

Ref.:Seksualna, niebezpieczna taka jestem lubie być niegrzeczna.
       Seksualnie doskonała nie dostaniesz nigdy mego ciała .(x2)
       Ooooooooooooooo.

2.Ty wiesz jaki ja jestem i jak na to reaguję.
Ty niszczysz mnie świadomie przecież ja to dobrze czuję.
Bo takich lasek nie ma wiele więc nie będzie źle.
Być może gdzieś jest facet który poskromi cię.
Gdy w końcu ktoś cię pozna wie że nie jesteś zła.
Agresja w tobie siedzi lecz to tylko taka gra.
Odstraszyć, wykonczyć te najsłabsze męskie sztuki .
Lecz mnie na pewno nie uda się odrzucić.

Ref.: Seksualna, niebezpieczna taka jestem lubie być niegrzeczna.
        Seksualnie doskonała nie dostaniesz nigdy mego ciała. (x2)
        Oooooooooooo.

Tłumaczenie dosłowne ;

1,Seksowna tak,
że aż napisane masz to na czole,
Wzniecasz ogień wszędzie wokół.
Jest pusto jak na pustyni Gobi.
W porównaniu z Tobą,
Miss Świata piękna niczym hobbit.
Przez Ciebie i takie jak Ty,
Serca i dusze są łamane,
Ale z takim tyłeczkiem jak Twój,
Można to wszystko mieć gdzieś.
Ruchy Twoich piersi powodują traumy i fobie,
A chłopcy krzyczą "Niszczysz nam mózgi",
Ale dla Ciebie przecież to hobby!
Bądź moją Amidalą,
A ja będę Twoim Obi-Wanem Kenobi.

Ref.: Seksowna, niebezpieczna, niepokorna.
        Niosę pokusę, Ty na nią przystajesz.
        To najlepsza noc i dobrze o tym wiesz. (x2)

         o-o-о-о-о-о-о-о-о-о-о
         о-о-о-о-о-о-о-о-о-о-о

2.Ty dobrze wiesz o tym jaki jestem.
I jak na Ciebie reaguję.
Takich jak Ty już nie ma,
Ale podobnych wielę znajdę.
Dlatego proszę wszystkim pięknościom -
Nie bądzcie egoistkami!
Nie bardzo lubię mięso, ale uwielbiam gołe kości
Podzielcie się z nami najlepszym co macie,
A w podzięce my zabawimy się z Wami
W kabere i wariete (?)
Później zamienimy miłość grupową,
Na pokusę tet-a-tet
Mam rymy idealne na tę okazję,
Ale nie puszczą ich w eter


Ref.: Seksowna, niebezpieczna, niepokorna.
        Niosę pokusę, Ty na nią przystajesz.
        To najlepsza noc i dobrze o tym wiesz. (x2)

         o-o-о-о-о-о-о-о-о-о-о
         о-о-о-о-о-о-о-о-о-о-о.

Ale trzymamy się pierwszego tłumaczenia.
Kto z nas nie słyszał tej piosenki . Kto z nas nie usłyszał jej wykonania z ust rówieśnika.
Na pewno nie ma takiej osoby .
Ta Piosenka gościła na ustach każdego nastolatka całkiem nie dawno.
Teraz z czasem ucichło, nie jest tak głoś na jej temat i już mało osób się spotyka ,które są nią zachwycone. Jak każdy utwór miała swoje pięć minut , które się skończyło. Czym prędzej ,czy później i tak by do tego doszło . Ale nie to jest celem tego postu.
Nigdy na pewno nie zapomnę jak u nas w klasie na lekcjach ją puszczali , każdy chodził i ją śpiewał , miał na telefonie , wstawiał na fb i nk , pisał takie komentarze , dawał na opisy itp.. To było coś niezwykłego jak szybko ta piosenka odniosła sukces i znalazła się w 10 najbardziej popularnych piosenek ściąganych z internetu . Czy u was w szkole lub wśród waszych znajomych też tak było ? U mnie w 100 % tak ! Po prostu był '' szał '' na ten utwór .
A celem moim jest to żebyście wyrazili zdanie co przyciągnęło waszą uwagę lub waszych znajomych do tej piosenki .
Każdy z nas wie , że w oryginalnym teledysku występują ukraińskie prostytutki. Żeby teraz nie obrażać każdego bo nie mówię , że każdemu z nas przypadła ta piosenka do gustu i za nią szalał . Nawet tego nie sugeruję. Są wyjątki . Jak np. ja . Moim zdaniem , piosenka ta jest denna i głupia. Proszę nie brać tego do siebie i nie komentować , ponieważ ja wyrażam tylko swoje zdanie na ten temat. Piosenka w ogóle tekst tego utwory nie przypadł mi do gustu . W ogóle co to ma być ? Ta piosenka nie mam przekazania , ani tego ''czegoś'' w sobie . Mówi o seksowny ciele . Wow ! Po prostu szał ! ;]

Więc mam pytanie co was lub waszych znajomych tak do niej przyciągnęło , co się podobało , zachwyciło , czemu była inna ? Czemu waszym zdaniem to był taki hit ostatnich 2 miesięcy ? Dlaczego tak się stało i osiągnęła ona taki sukces ? Co się do tego przyczyniło ? Może po popieracie moje zdanie ? 
Nadal po czasie jej górowania patrzycie na nią tak samo ? Może już wam się znudziła ?
Proszę wyraźcie swoje zdanie na temat tego utworu . : ) 
Bo nie oszukujmy się w ciągu miesiąca znalazła się ona na 2 miejscu na playliście najbardziej znanych utworów nastolatków . O numerze jeden też będzie notka ; ) .

3 komentarze:

  1. Myślę że ta piosenka naprawdę zawojuje ! Jest naprawdę rewelacyjna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No u mnie też tak było . Nie wiem czemu każdy z nią szalał . Była taka sexy ; pp. Fajna , ale już mi się znudziła .

    OdpowiedzUsuń
  3. O.o! Masz oryginalny filmik od piosenki . Wiesz gdzie mogę go ściągnąć ? Bo szukałam i nic.

    OdpowiedzUsuń