Translate

niedziela, 31 lipca 2011

`. Oryginalne pytanie .- Moja odpowiedź .

`. Może to dziwne . Nawet Bardzo dziwne . Moim zdaniem , zadał mi ktoś oryginalne pytanie . Nawet Bardzo , a głupio by nie było odpowiedzieć . Więc odpowiem na nie ; )).

Cytuję Pytanie ; '' Czego potrzebujesz w tym momencie ? Czego pragniesz ? Jakie jest Twoje teraźniejsze marzenie ? Jedyna myśl , która chodzi Ci po głowie ?


 Moja odpowiedź była taka ;
Postanowiłam Ci odpowiedzieć na to pytanie , przytaczając cytat , który w tym momencie mnie wyrazi i odpowie Ci na wszystkie pytania .
``..potrzebowała czasu , spokoju . Jakiegoś miejsca w którym była by tylko sama . Bez dzwoniącego telefonu , na który przyszedł kolejny już esemes od najlepszej przyjaciółki i od Niego . Chciała po prostu odciąć się od świata , na krótką chwilę . Zamknąć się w pustym pokoju bez żadnych sygnałów z zewnątrz . Zostać po prostu sama z myślami , i słonymi łzami na policzkach ... i spróbować przekonać samą siebie że ma wyjebane . Totalnie wyjebane na wszystko .<3.''
Tak myślę , że właśnie ten cytat najbardziej oddaje to co teraz czuję i czego chcę . Chcę po prostu spokoju . Chcę się zamknąć w sobie na jakiś czas. Pomyśleć i mieć czas . Wszystko przemyśleć , opracować i starać sobie pomóc .. Pomyśleć o moim życiu .. Co zmienić i co robić bo mam kłopoty .. No ale , żeby nie było  , że cytat nie sprawdza się do końca to tak właśnie najlepszej przyjaciółki Natalii , która się martwi i Niego , czyli bardzo dobrego kolegi ,na którym mi zależy i  z którym się zżyłam , nie umiałam bym się z nim rozstać ... Właśnie od niego mam co minutkę jakiegoś sms-a ... A ja potrzebuję spokoju , chociaż wiem , że oni się martwią i to toleruję .No i Dziękuję wam , że nie pozwalacie mi się zamknąć w sobie i zawsze jesteście za mną .Pamiętajcie na mnie też możecie zawsze liczyć ... Dziękuję Wam za wszytko .;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz