Translate

niedziela, 17 lipca 2011

`. Teksty na flirt .Kolejna Notka ♥. Część II .

`. Kolejna Dawka Tekstów ponieważ Wakacje do najwspanialszy czas na wypoczynek i mały podryw.
Proszę bardzo . Troszkę tekstów jak na sam początek znajomości rozbawić druga osobę .! ; )
Dziś znowu ich mało .  Lecz myślę , że nie ma sensu dawać tego dużo ,ponieważ nikt nie będzie czytał .
Na początek myślę , że starczy .


° -Pożyczyłbyś mi telefon ? Mój się rozładował,a obiecałam mamie , że jak spotkam fajnego faceta, to zadzwonię .

° - Nie patrz tak na mnie to rozprasza. Przez to czarujące spojrzenie nie mogę skupić się na Twoim boskim uśmiechu .

° - Chętnie bym do Ciebie zagadała ,ale niestety brakuje mi odwagi ..!

°- Wiesz co ?.
  - Co ?
  - Ktoś mi powiedział ,że uśmiech to pół pocałunku . Uśmiechnij się do mnie dwa razy !

° - Słuchaj , nie chciałabym ,żeby to wyglądało na podryw ,ale ... umówiłbyś się ze mną ?

°- Zakład ,że nie wytrzymam i po kilku minutach patrzenia na Ciebie zakocham się w Tobie ?!

°- Przeczytałam w gazecie ,że całowanie podnosi poziom hormonów szczęścia w organizmie. Gdybyś kiedyś cierpiał z powodu depresji ,możesz śmiało zgłosić się do mnie .

°- Oto jestem : ) ! A jakie są Twoje dwa pozostałe życzenia ?

°- Wydawało mi się ,że na mnie patrzysz ,. Czy nie lepiej po prostu zagadać ?





Dziś malutko bo mam mało czasu , a dużo do nadrobienia . Kiedyś tam dam więcej . Jak będziecie chcieli oczywiście . ; ]
Podobają się ?
Chcecie dalej ?
Jakieś pytania .?
Oczywiście nie ma problemu , żeby zmienić to na wersję męską . To nie ma znaczenia ; )). Bo ja jestem dziewczyną i tak piszę , ale każdy chłopak sobie zmienia ; )).

1 komentarz:

  1. Hahaha ;PP. Ale się nalałam ;o. Śmieszne i fajne . Chcę , chcę ! Nie .
    °- Oto jestem : ) ! A jakie są Twoje dwa pozostałe życzenia ?
    To jest najlepsze .Hahaha .;PP

    OdpowiedzUsuń