Translate

niedziela, 31 lipca 2011

`. Dla Oskarka ... ; *

-Pamiętasz kiedy spotkałaś miłość swojego życia?
- Tak.
- kiedy to było?
- 4 lata temu..
- pewnie jesteście bardzo szczęśliwi?
- Myślę że on jest
- a Ty? nie czujesz się dobrze w tym związku?
- Nie mówię o związku,ale o tym ze on spełnia swoje marzenia.
- a Ty?
- Czekam aż się we mnie zakocha.

`. Taak . Właśnie było .. Jest i będzie .. Nawet sobie złudnych nadziei nie robię .. Tylko żałuję , że nie dałam mu wtedy szansy ... , że pokochałam jak odpowiedziałam - nie chcę z Tobą być .. A chłopaki nie wracają .. zapominają o koszu .. i nie robią drugi raz durnia z siebie ...a dziewczyny zostają z uczuciem . 

Znowu jest tak , że dałam kosza i potem pokochałam i sobie to uświadomiłam .. Teraz chodzę z tym uczuciem i którym mu nie powiem .. Patrzę jak obściskuję inną . Jak się o nią stara .. Jak im razem dobrze ... Jak podrywa inne ..A ze mną czasem zamieni parę zdań .. Co mam zrobić żebyś zwrócił na mnie uwagę ? Trzymać się z Twoją ukochaną ,o którą się  starasz ? Robię tak i właśnie z tego względu zamieniasz ze mną parę zdań . Tak pewnie nawet tego by nie było . Ale jednak wtedy coś się zmieniło zaczęłaś jak dawniej obejmować mnie od Tyłu . Gilgotać .. Łapałeś za brzuszek od tyłu .. Tuliłeś .. brałeś na kolanka .. broniłeś... byłam bezpieczna i szczęśliwa ... Myślałam , że uczucie powróciło .. Wtedy znowu pojawiła się ona , wróciła i znowu było źle ..znowu bolało ..znowu inaczej .. Nie potrzebnie dawałeś mi jakieś złudne nadzieje ! Czy to było specjalne ? Chciałeś się odegrać ?! Skrzywdzić mnie i zostawić ? Udało Ci się.. Teraz nie mogę się pozbierać i jest gorzej .. Wtedy przynajmniej nie wiedziałam jak z Tobą jest cudownie i wspaniale . Nie wierzyłam , że mam szanse .. Teraz wiem i boli mnie jeszcze bardziej , że dałam takiej wspaniałej osobie kosza .. Teraz wiem jak mogło być cudownie .. Narobiłeś mi nadzieję i je mam dalej , żyję z nimi i jest koszmar .! A zaczynało być dobrze , zaczynałam zapominać .. Myśleć ..Wszystko wróciło z podwojoną mocą .. Staczam się na dno przez Ciebie .. Ale nie mam Ci tego za złe .. jak byś kiedyś chciał , żebym usiadła Ci na kolankach na pewno bym to zrobiła ..Bo Cię kocham ..A Teraz zaliczam duł .. Żyjąc z świadomością , że z Tobą było by mi cudownie .. Żyjąc z świadomością , że tylko z Tobą była bym szczęśliwa ... z świadomością , że całujesz teraz inną ... Że ona ma Ciebie , a ja nie mogę ... ona czuje twój zapach ,a  ja nie mogę .. Ona zasypia i budzi się rano z Tobą , a ja nie mogę ..Ma moje całe szczęście przy sobie , ale Pamiętaj , jeśli nie doceni tego szczęścia ja czekam .. 

`. Nienawidzę tej Dziewczyny ! Nigdy Ci nie wybaczę , że mi mi go zabrałaś ! 



1 komentarz: