Translate

czwartek, 14 lipca 2011

`.Zdrada. Wina Przyjaciółki?

Dnia 7 Lipca dostałam  e-maila .
Bardzo Dziękuję Soniu , że wyraziłaś zgodę na umieszczenie .
Dziękuję też , że napisałaś .

Twojej wiadomości nadałam tytuł ''  Zdrada. W ina Przyjaciółki? '' .
I umieszczę go w problemach .
Właściwie jak mówiłam nie ma tu konkretnych kategorii , a Ty wybrałaś pytanie . Odpisałam Ci już dawno i teraz napiszę też to tu .

Sonia przysłała mi taką wiadomość . Cytuję .

Siema z tej strony Sonia .
Chcę od Ciebie pomocy.
Mam taki problem .  Mam chłopaka od paru tygodni no i strasznie dobrze nam się układało . Moimi radościami i wspólnymi chwilami dzieliłam się z przyjaciółką . Mówiłam jej wszystko jest , jaki ma charakter . Po prostu wszystko . Niestety  moja Przyjaciółka Magda to wszystko wykorzystała  przeciwko mnie .Kiedyś jak szłam do sklepu zobaczyłam ja z moim chłopakiem . Wiesz co robili ? Całowali się . Wściekłam się pobiegłam tam i się jej pytam dlaczego to robi , a ona powiedziała , że to on ją pocałował. Nie mogę się uspokoić i płaczę .Jest mi smutno i nie wiem co robić . Proszę Pomóż .


Droga Soniu !,
 
Ta odpowiedź jest już skopiowana ponieważ jesteś drugą osobą która ma taki problem . Wiec nie będę pisać tego samego ; ).
W Tym właśnie tkwi problem czasem lepiej odpowiedzieć coś takiego osobie z internetu , która wiadomo , że tego nie wykorzysta. Bo nie może. Ale to tak poza tematem.
Na pewno masz nauczkę na przyszłość i zanim kiedykolwiek jeszcze będziesz zwierzać się przyjaciółce upewni się , że możesz jej zaufać np. Tym czy plotkuję , jeśli znajdziesz jakiś minus powstrzymaj się i nie mów jej . Na pewno teraz już jej nie ufasz i nie zaufasz tak szybko . Bardzo mi przykro . Nie powiesz już jej wszystkiego . Najwidoczniej musiał jej się spodobać , dużo o nim wiedziała , jaki jest i zagadała i to jej na pewno pomogło. Może i zaproponował bo zauważył ile ona wie o Tobie ,a to dzięki Tobie . Myślę Agatko , że nie możesz teraz się załamać i musisz być silna . Dopiero jak wszystko się wyjaśni będziesz mogła panikować i rozpaczać , ale nie polecam tego bo pomyśli , że jesteś słaba i on jest Panem . Na samym początku powinnaś z nim szczerze i otwarcie o tym porozmawiać i przedstawić jego bieg wydarzeń przyjaciółce pozwolić jej się wytłumaczyć. Może każde z nich ma inną wersję ? Tego nie wiesz więc pogadaj z chłopakiem ,a potem koleżanką . Na spokojnie bez kłótni i niepotrzebnych emocji . Nie możesz się tam rozpłakać . Powinnaś potem się położyć i przemyśleć oba biegi wydarzeń , który ma większy sens ,który jest bardziej prawdopodobny i komu bardziej ufasz . Jak już do tego dojdziesz to pomyśl , czy ten chłopak jest Ciebie godzien , czy warto o niego walczyć , czy mu na tobie zależy , czy dalej czujesz to samo , nadal go kochasz , widzisz dla was przyszłość wspólną , czy może po prostu już nic dla Ciebie nie znaczy i czujesz obrzydzenie . ? Odpowiedz sobie na te pytania w spokoju i dobrze to przemyśl , może zwykła znajomość lub przyjaźń ci starczy . Pomyśl i nie podejmuj pochopnych decyzji . Potem zadaj sobie podobne pytania dotyczące przyjaciółki czy nadal jej ufasz , zaufasz , jest godna wybaczenia , czy ty potrafisz jej wybaczyć , czy będzie może kiedyś jak wcześniej , czy godna jest twojej przyjaźni ? Też nie podejmuj pochopnych decyzji. Na spokojnie pomyśl. I pomyśl , czy będzie Ci z nim dobrze . Na kim z nich Ci bardziej zależy ? Uzasadnij swoją odpowiedz , a będziesz wiedziała . I nie stawiaj tu na rozsądek , posłuchaj serca co ona Ci mówi , czy dasz radę patrzeć na niego . Może wyjdzie na jaw , że to nie jego wina . Lecz nigdy nie wiesz ,czy to się nie powtórzy i czy czasem nie będzie kiedyś jeszcze tak samo .. Wiec po słuchaj głosu serca i pomyśl . Prześpij się z tą decyzją .
 
 
Jeśli go Kochasz nie poddawaj się walcz o swoją miłość , ale może on będzie z nią szczęśliwy jak tak Ci powie zostaw go . Nie jest gody wtedy Ciebie ,a na Ciebie czeka taka prawdziwa miłość jeszcze ; ). Nos do góry . Wycieraj oczy . Przyklej uśmiech i ruszaj przed siebie . Będzie dobrze , musi być . Czasem życie daje nam takie kopniaki , żeby nam coś uświadomić . Żeby mieć nauczkę . Wszystko ma swoje przyczyny i rezultaty . Ty masz taką , że nie zaufasz już tak szybko . Ale w końcu będzie dobrze . Powiem Ci w tajemnicy miałam bardzo podobny problem tylko ja wcale nie dałam chłopakowi szansy jak chciał ze mną być , a potem po jakimś czasie on zaczął chodzić z moją przyjaciółką i wtedy uświadomiłam sobie jak strasznie go kocham i że nie umiem bez niego żyć. Może koleżanka mi go nie zabrała tylko ja podjęłam pochopną decyzję nie chciałam z nim być i koniec potem żałowałam . Jak widziałam jak na korytarzu np. razem siedzieli wtuleni i jak musieliśmy spędzać we trójkę czas. I nie umiałam sobie wybaczyć i mam nauczkę , że na przyszłość muszę bardziej pomyśleć i nie odrzucać miłości bo to nic nie da . Powiem Ci w sekrecie jeszcze moja koleżanka widziała jak mi z tym ciężko i rozstała się z nim. A ja byłam z nim potem już ponad 2 lata ; ).Nadal go kocham , ale po przyjacielsku . Zostaliśmy przyjaciółmi to teraz : ).
 
 
Więc Będzie dobrze . ! Trzymaj się . Nie wiem czemu , ale moim zdaniem nie jest Ciebie godny i powinnaś z nim zerwać . Ale stosuj się do decyzji moich i będzie dobrze ; ).
 
Mam nadzieję ,że pomogłam : ).



Z Tego Miejsca chce Pozdrowić serdecznie Agatę , która miała Bardzo Podobny Problem . Ci też to napisałam . Ona nie wyraziła zgody na umieszczenie , ale Pozdrawiam Cię i mam nadzieję , że się ułożyło ;*.

Jakieś Pytania ? ; )

1 komentarz: