Translate

wtorek, 12 lipca 2011

`. Piękny Opis , ♥

`. Siedząc wczoraj na necie przeglądałam różne blogi . Zaciekawił mnie mianowicie jeden . Czytałam opisy i strasznie mi się Podobały . ; ))

`., Nie chcę zapomnieć tego zapomnieć , ponieważ strasznie mi się podoba . Dlatego go zamieszczam .; ).


 - No to mamy godzinę wychowawczą porozmawiajmy o uczuciach.
Każdy powie swoje najbardziej romantyczne przeżycie.
Proszę może pierwsza ?..
- Dobrze a wiec..
Moim najbardziej romantycznym przeżyciem było gdy rysowałam
pod jego oknem w dniu jego urodzin na chodniku serce z napisem ,
że go kocham. Zszedł do mnie. Pocałował w czoło i powiedział,
że dłużej nie może mnie oszukiwać i ma inną dziewczynę. Rzucił mnie w swoje urodziny.
Kiedy wszedł do domu lunął deszcz.
Zmył serce i duży napis " Kocham Cię Słońce. Najlepszego w dniu urodzin. Twoje Kochanie. "
Odeszłam zmoknięta.. Czy jest dość romantycznie? Tak? Więc dziękuje. 

I usiadłam czułam jego wzrok na moich plecach.
Popatrzyłam się na niego. Oczy mi się zaszkliły.
Wstał spakował się podszedł do mnie i powiedział '' przepraszam ''i wyszedł.

 



1 komentarz:

  1. O ! Ten opis ,aż się łezka w oczku kręci . Można więcej takich poprosić ?

    OdpowiedzUsuń