Translate

niedziela, 31 lipca 2011

`. Dziękuję Kochanie. ;*,.♥

Decydując się na znajomość z Tobą nie sądziłam , że zaangażuję się w nią tak absolutnie i bezwarunkowo , że narodzi się we mnie coś znacznie silniejszego , niż oczekiwałam po tej znajomości , że stanie się to ,czego się bałam i zapewne boję się nadal . Dałeś mi odczuć tyle ciepła i tyle zrozumienia , ile nie dał mi w życiu nikt , bo nikt , kogo los postawił na mojej drodze , nie umiał mnie pojąć , nie potrafił mnie zrozumieć . Każdy chciał mnie zmieniać , dostosowywać do subiektywnie postrzeganej przez siebie utrwalonej formuły zachowań i posunięć . Ty jeden nie próbowałeś . Chciałeś mnie taką , jaką jestem , z całą moją złożonością , nieprzewidywalnością , trudną i krytyczną , z wszystkimi moimi wadami . < 3 .


Dziękuję Ci za to strasznie . Za wszystko co dla mnie zrobiłeś i robisz nadal.;*
Za to , że się starasz i jesteś zawsze gdy Cię potrzebuję ... Jesteś przy mnie jak mi źle , nie dobrze i gdy krytycznie jest . Zawsze mnie rozumiesz ,doradzasz , pomagasz .. Jesteś ze mną ..♥
Jesteś jedyny w swoim rodzaju nie powtarzalny . Nie chcę Cię zastępować nigdy .. Przy Tobie można czuć się bezpiecznie . Bo wiem , że mnie ochronisz zawsze i wszędzie ... Wystarczy , że jesteś ,a na moich ustach gości uśmiech ... Przy Tobie nie boję się co mówią inni , ważne , ze Ty mnie akceptujesz taką jaką jestem ,a inni się nie liczą ... Przy Tobie nie muszę udawać .. Zawsze mogę być sobą .. Tylko sobą ,. pokazać moje prawdziwe ja..Czuć się sobą i świetnie się Bawić .. Świetnie się czuć w własnej skórze . I mówię to z czystym sumieniem nie oddam Cię nawet za największy skarb świata ..Skarbie .;*

``tak bardzo lubię twój ton głosu, że mogłabym słuchać Cię codziennie,codziennie Cię widywać ,codziennie się z Tobą widywać, śmiać się, ufać, nie krępować się ciszą... chcę czuć więcej. zatraćmy się..ucieknijmy w marzenia..Nasze marzenia, które same sobie wymyślamy ..wierze że wszystkie się spełnią..bo marzenia się spełniają..:*


Dziękuję za to , Dziękuję za Wszytko .
pamiętaj ! Miłość Ciebie też dopadnie .<3.
Z dedykacją dla jednej Wspaniałej Osoby .;*

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz