Translate

czwartek, 28 lipca 2011

`. Przepraszam.,;*

Witacie, po dość długiej nieobecności.
Na Blogu  jest ostatnio bardzo cicho, to też jest moja wina, bo przestałam dodawać posty . Jakoś ostatnio nie mam ani ochoty, ani chęci pisać tutaj...
Teraz przejdźmy do tematu.

` Odnalazłam swój stary blog , który prowadziłam w wieku 12 lat , czyli w 2009 roku .
Blog nie był o jakimś danym temacie ,lecz pisałam tak wiersze , szukałam pięknych tekstów i wstawiałam . Miało to pasować do mnie i do mojego życia . Jednak po jakimś czasie zaprzestałam pisać , potem nie mogłam się zalogować , a nie chciało mi przysłać nowego hasła . Na końcu o nim zapomniałam .
Niedawno chodziłam po stronkach i znalazłam interesujący wiersz i od razu przypomniał mi się mój Blog bo z niego było to skopiowane . Postanowiłam go poszukać i się udało , ale niestety nadal nie mogę się zalogować .
Postanowiłam wszystkie teksty co tam zamieszczałam , zamieścić tutaj abyście mogli przeczytać i może skopiować , ponieważ tam zabroniłam .

Pozdrawiam , Jakieś pytania ?.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz