Translate

niedziela, 31 lipca 2011

`. Dla Natuśśkii..;*

-dlaczego zawsze się uśmiechasz jak jesteś smutna?

- bo nauczyłam się śmiać, kiedy chce mi się płakać..

- ale czasami trzeba się wypłakać. nie można wszystkiego trzymać w sobie

- ale tak jest łatwiej..

-łatwiej ?

- przynajmniej nikt nie zadaje zbędnych pytań.. nikt nie wie o co chodzi..

- Twoje oczy i tak wszystko pokazują.

- ale mało kto potrafi zauważyć, że coś jest nie tak..

 A Ty Natalko potrafisz to zauważać . Tobie też Dziękuję za to ; *. Zauważasz to jak nikt inny . Znaczysz dla mnie tyle ile nikt inny . Ciebie też nie oddam . Bo Ciebie nie można zastąpić .. Niczym ,ani nikim .♥ Kto Tego nie docenia , nie docenia Cię . Nie zna się .. ! A Ty pokaż mu drzwi , bądź sobą i powiedz .. wybierdaalaaj ! Na koniec świata ..! A Ciebie też chcę tylko o jedno prosić . NIGDY SIĘ NIE ZMIENIAJ , zawsze bądź tą wspaniałą osobą , którą tak pokochałam . ..xd Zawsze sobą .. Wspaniałą , przecudowną i Piękną sobą .

`. Ja mam dziś chyba dzień podziękowań . Dobra 31 lipiec do będzie mój dzień Dziękowania ; DD. Ale cóż . Tak Bywa . Więc nie dziwcie się , że ja dziś tyle dziękuję Tak jakoś wyszło <3. Ale przy okazji dowiadujecie się sporo o moim życiu . Jak pamiętnik .♥

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz