Translate

niedziela, 17 lipca 2011

`. Szukam Redaktorki / ka . WAŻNE .!

`. Szukam Redaktorki / ka . WAŻNE .!
`. Szukam Redaktorek / Redaktorów na Bloga .
Właściwie może to być jedna redaktorka lub więcej . Maksimum 3-4 ; ]].
Do jakiego tematów lub działów ? Właściwie do działów które podam poniżej .

Muzyka lub Recenzje .
W Tych działach chodziło by o to , że dana osoba musiała by być dość dobrze zorientowana w muzyce . Miała by śledzić nowe trendy muzyczne i pisać o nich na blogu . Może też pisać o lubianych gatunkach , szukać zespoły i pisać parę sów o nich i dodać parę piosenek . Musi też śledzić Top Piosenki , czyli Playlisty ; ]. W dziale Recenzje osoba musi być dobrze oczytana . Pisać tytuły książek i może streszczać , pisać parę słów o niej lub co o danej książce myśli . Tak samo z Filmami , ponieważ mają to być recenzje na oba z tych tematów . Oczywiście te osoby musiały by też odpowiadać na pytania z tych kategorii  . ;)

Potem mogę przyjąć osobę do kategorii , którą chcę dodać , czyli Moda .
Osoba taka musiała by opisywać nowe trenty , najnowsze modne ciuszki , ciuchy popularne wśród nastolatków . Może , ale nie musi dodawać zdjęcia i tekst o projektantach i najlepsze ciuszki ,które zaprojektowali  . Oczywiście obowiązkowo robić stylizacje pisać jaki ciuszek z jakiego sklepu i jakie są jego ceny , które można porównywać i gdzie je można dostać .

Następna kategoria to Makijaż .
Osoba taka zajmuje się makijażem , włosami i paznokciami . Pisze o dobrych odżywkach . Polecanych Kosmetykach i ciekawych Fryzurach . Dodawać też zdjęcia . I tym podobne ; ].

Straszne Historie .
Jeśli ktoś jest w to dobry niech pisze ; ].

No może jeszcze ewentualnie własne pomysły na  piosenki , wiersze , opisy , testy itp.

No i ostatni dział to Zdjęcia .
Chodzi mi o to , że z zdjęciami ogólnie sobie poradzę . Ale jeśli znajdzie się osoba której pasją jest fotografia i chce ją pokazać niech pisze . Chodzi mi o zdjęcia z widokami i krajobrazami jak i o takie kreatywne . Fajne i z pomysłem .

Jeśli ktoś zainteresowany niech pisze w komentarzu i poda e-mail , na pewno się skontaktuję .
Jeśli komuś podoba się kategoria z góry , ale boi się odpowiedzialności to możemy zrobić tak , że będziemy w stałym kontakcie i taka osoba będzie mogła mi wysłać pomysł na posta ,którego ja dodam . Np. od czasu do czasu bo nie chce odpowiedzialności i nie ma czasu , ale czasem może coś napisać .
Jeśli ktoś się zgłosi. Dostanie ode mnie parę pytań dzięki którym stwierdzę , czy się nada lub nadaje na blogera . Ja sama zdecyduję kogo przyjąć ,. Oczywiście nie jest tak , że każdy nie ma szansy . Mogę na jedno stanowisko przyjąć parę osób na próbę i wtedy czytelnicy zadecydują kto ma wygrać . ; ) . Wiec każdy ma szansę . Przyznam , że dostałam już parę propozycji od osób które chętnie by pisały i je też wezmę pod uwagę .
Nie boję się odpowiedzialności , ale nie wyrabiam . I chcę pomocy . Czemu te , a nie inne działy ?. Ponieważ , z innymi na pewno sobie poradzę co do tych mam lekkie wątpienia . A o reszcie działów lubię pisać nawet bardzo więc wcale ich nie proponuje bo wiem , że dam radę . Chce zapewnić , że taka osoba nie przejmie działu na wyłączność . Ja też będę dodawać posty , ale od czasu do czasu . Ona lub on głównie .

Jeśli ktoś ma jakiś własny temat który chciał by tu prowadzić niech zgłosi się śmiało ; )). Na pewno pomyślę nad propozycją i dam znać .
Więc ktoś chętny ? Chce ktoś podjąć próbę ?
Niech pisze w komentarzu swój e-mail .

2 komentarze:

  1. O ! Fajnie . Wiec ja chcę Tu pisać , ale nie wiem gdzie się nadaję . Napiszę Ci na e-mail i sama zadecydujesz okey ? Podaj jeszcze raz e-mail Proszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. pukwig98@wp.pl ;D .
    A więc, ja chciałabym pisać o muzyce, i książkach . ;D

    OdpowiedzUsuń