Translate

czwartek, 28 lipca 2011

` Aniele gdzie jesteś...? ♥ - odpowiedź na pytanie .

Aniele gdzie jesteś ?.,
Gdzie jesteś, kiedy potrzebuję pomocy ?!!,
Czy mam pisać listy i czekać aż je przeczytasz ? .,
I czekać, że wtedy dasz mi znak ...,
Mam problem aniele ..,
Aniele , co mam zrobić .,
Aniele czy bronić się przed: 
miłością, przyjaźnią .,
Aniele, co robić ...?.
Wiesz aniele .,
Ile mnie to kosztuje, aby nie okazać tego, co czuję ,
Ile cierpieć muszę uciekając przed uczuciem ,
Ile w sobie bólu mam .,
Ile czasu marnuję na bycie...Samą ..,
Wiesz aniele .,
Boję się, że znów ktoś mnie potraktuje jak zabawkę ...
A potem zwyczajnie powie mi -nie wyszło, przepraszam ..
A ja znów będę musiała się poskładać i jakoś żyć ..
Wiesz aniele .,
Okłamałam się ..
Nie chce go stracić, więc wolę przyjaźń
A tak naprawdę ...kocham ..,
Wiesz aniele .,
Jak mam żyć ? .,
Co zrobić ? .,
Czy serce wygra czy rozum może ? .,
Tysiące pytań kieruję do ciebie ..,
A może powinnam do niego... ,
Nie umiem ., 
 Czekam aniele na znak .,  
Ty najlepiej wiesz, co mam zrobić ...
Czy mam cierpieć ?.,
Nadal !?.,
Czy znów być szczęśliwą .,?
I kochać móc .,
Tak bardzo tego chcę.....♥
 

`. Dużo osób zadaje pytanie .. '' Dlaczego to zrobiłam ?'' , '' Dlaczego wolałam przyjaźń ?. '' . Chodzi mi w tym momencie o Justina , dlaczego tak , a nie inaczej zdecydowałam . Dlaczego nie chciałam miłości , czemu się bałam , czego , czemu wolałam przyjaźń i zrezygnowałam z miłości. . W Tym tekście znajdziecie odpowiedź , dlaczego tak , a nie inaczej postąpiłam .. Chodzi mi o chłopaka z Filmiku , który dodałam wcześniej .. Prościej nie umiem tego powiedzieć , nie umiem wyrazić w słowach co czułam i co czuję , a ten wiersz doskonale to oddaje . Więc macie już odpowiedź .. Wtedy się bałam i nie wiedziałam co robić .. Teraz  już wiem .. Dorosłam , ale jest za późno . Myślę , że dzięki temu wierszowi zrozumiecie co czułam i nie będzie to dla Was takie dziwne .. Zrozumiecie mój strach i uczucia ..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz