Translate

środa, 27 lipca 2011

`. Opisy Śmieszne / z Humorem .

`. Opisy ;
- śmieszne .!
- z humorem .!
- o miłości ♥ !.

`. ...Pośród lasów i drzew zaplątana w marzeń śpiew,..
..., wciąż nie mogę wyplątać się z moich marzeń ,  lekkich  brzmień...

                  Gdy siedzisz cicho wtulona we mnie.., me serce woła,że masz doła...
                       .,i choć te słowa ciężko opisać,  bardzo dobrze je spisać ..



                                               -Co powiesz Paulina ?
                                               -Rudy chciał Cię wydymać ?
                                            -On jest cienki w te klocki, ale za to jest słodki ., ; D

                                 Krystian jest mój kocham go., więc  Spierdalać w huj ! x D


                        Nie oddam Cię nikomu...,  mam kilka zasad i brnę do przodu ...



                                  Bez namysłu odchodzę...!  W sporej drodze  przy przeszkodzie..,



Kocham Tylko Cie... dla Ciebie zabić się potrafię... z Tobą pójdę  wszędzie..,  i zawsze prowadzić Cię będę.



Przez świat pójdziemy daleko... w spólnych marzeń kres... bo  bez ciebie mi tak smutno jest ... dlatego nie chce widzieć twych łez ..



Bez ciebie mój świat przybiera szarych barw i choć tak trudno pojąć mój strach jestes wciąż w mych snach.


                Upadam na piach czuję strach, straciłam cały świat ,twój   smak już nie chcę tak . !


Na  spólnej drodze z naszymi  marzeniami .. niestety ...  nie jesteśmy sami,nie jesteśmy sami żyjemy z wandalami ..



Nie proszę o wiele , dziękuję za wszystko.... przepraszam za mało ? Myślę ,że jestem blisko ..


Gdy stałaś na skraju myslałem ,że jesteś w raju , skacz prędko przed siebie i czuj się jak w niebie . Gdy Ciebie zabraknie będzie pustka jak w  wannie kto mnie przytuli jak robił to Julli ? ; pp


Gdy słońce świeci z samego  rana czuję , że jestem wyspana.,, by pójść z rana do mojego pana ,.. pójść przebrana z samiutkiego rana do siana... pijana... bez butów ., ale plama się polała.. gdy z mej mordy wyleciała piana ..,mam dość twego piania.., więc zamknij  cabana , ..dla mojego pana upadnę na kolana..  z samego rana jestem pijana, .. pilnuje swego pana jest cud marihuana..., bez ciebie jestem zjebana teraz jestem zbyt  nachlana by brać pana na swoje kolana..,jeść z nim homara i bawić się do rana ..; p



Ty zająłeś miejsce w moim sercu i to miejsce jest dostępne tylko i wyłącznie dla Ciebie ; *.


`. Opisy ogólnie i miłości , śmieszne i dużo humoru ,. Wymyśliła je Natka ♥ , a ja je troszkę pozmieniałam , przeredagowałam  i zmieniłam , ponieważ niektóre nie miały sensu <3. Ogólnie zjebiOoza ; ).

Podobają się wam ? Jakieś pytania ? <3.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz