Translate

czwartek, 21 lipca 2011

`. Teksty na flirt . Kolejna Notka ♥. Część III .

`. Kolejna Dawka Tekstów ponieważ Wakacje do najwspanialszy czas na wypoczynek i mały podryw. Moje Motto . Z tego miejsca pozdrawiam Wspaniałego Barmana ,który Poleciał na te teksty ^^. Jesteś The Best. Proszę bardzo . Troszkę tekstów jak na sam początek znajomości rozbawić druga osobę .! ; )
Dziś znowu ich mało .  Lecz myślę , że nie ma sensu dawać tego dużo ,ponieważ nikt nie będzie czytał .

Nudne , obciachowe ,głupie...
Taka jest większość tekstów na podryw ! Całe szczęście udało mi się zebrać kilka zabawnych ,które mogą posłużyć za wstęp do ciekawej rozmowy ..
Myślę , że starczy . Za jakiś czas następne ; ].
A może to ostatnie teksty bo kończą się pomysły mi .
Jeśli będzie 5 komentarzy . Pomyślę nad nowymi ;pp.

° - Sorry ,zgubiłam swój numer telefonu . Pożyczyłbyś mi swój ? 

° - W głowie mi się nie mieści jak można być tak przystojnym... Odpowiesz mi ?

° - Skoro już na mnie patrzysz , to może odważyłbyś się do mnie zagadać .? Widzę bo też patrzę i jak widzisz zagadałam .

° - Skoro już na mnie patrzysz , to może odważyłbyś się do mnie zagadać : ) .? ( krótsza wersja xd )

°- Przepraszam ,czy przed chwilą spytałeś mnie ,czy pójdę z Tobą na kawę ? Jeśli nie , możesz to zrobić teraz !



°- Jestem niebrzydka,a Ty Piękny … Nieźle byśmy się razem prezentowali , nieprawdaż ?

° - Jak to jest być najsłodszym przystojniakiem w okolicy ? ♥

°- Sprechen Sie Miłość :) ?

°- Hej, wyglądasz zupełnie jak mój trzeci chłopak !
 -  A ilu ich było ?
 - Dwóch :) !

°-  Hmm.., Kogoś mi przypominasz ... Jesteś niebywale podobny do ... mojego wyobrażenia o idealnym facecie !

°- Przepraszam , bardzo mi się spodobałeś , ale nie wypada przecież zaczepiać obcych chłopaków . Czy mógłbyś wybawić mnie z opresji i przejąć inicjatywę ?

° -Złodziej !
  - Yyy... Słucham ?
  - Wydawało mi się , że próbujesz skraść moje serce !

°- Znasz podryw '' na Korzeniowskiego'' ?
 -  Czyli jaki ?
 - '' Chcesz ze mną chodzić ''?

°-  Jestem Piękna ,a Ty niebrzydki … Nieźle byśmy się razem prezentowali , nieprawdaż ?

°- Przepraszam ,czy chciałbyś na chwilkę zamienić się miejscami , by zachwycić się mną tak , jak ja się Tobą zachwycam od miesięcy ?!







Dziś malutko bo mam mało czasu , a dużo do nadrobienia . Kiedyś tam dam więcej . Jak będziecie chcieli oczywiście . ; ]
Podobają się ? Chcecie dalej ? Jakieś pytania .?
Oczywiście nie ma problemu , żeby zmienić to na wersję męską . To nie ma znaczenia ; )). Bo ja jestem dziewczyną i tak piszę , ale każdy chłopak sobie zmienia ; )).
A może to ostatnie teksty bo kończą się pomysły mi .
Jeśli będzie 5 komentarzy . Pomyślę nad nowymi ;pp.
Pamiętaj chcesz nowe Komentarz ! Poproś znajomych musi być 5 do następnych tekstów jak nie będzie ,mówi się trudno .; ]

Pamiętaj 5 Komentarzy ! = Następna Notka .♥



3 komentarze: