Translate

poniedziałek, 4 lipca 2011

`. Opisy o Miłości zranionej.♥

`. W Notatce o Opisach , Cytatach i Tekstach  osoba anonimowa poprosiła o dane opisy.
Wybrałaś 3 numerki . : )
Dziękuję , że napisałaś na pewno znajdziesz na moim blogu poproszone opisy.
Najpierw dodam pierwszą prośbę . W następnych notkach znajdziesz następne wybrane przez ciebie kategorie  ; ).

Opisy ;. Miłość zraniona.

 ♥ `.Trzeba Coś Stracić By To Docenić, Żeby Odzyskać Trzeba Się Zmienić ...
 ♥ `.Kocham kogoś komu moja miłość nie jest wcale potrzeba...
 ♥ `.Żyję bo jestem kochany" - powiedział i umarł..
 ♥ `.Za dużo marzeń i nadziei, aby to wszystko stało się realne...
 ♥ `.Kiedy chcesz o czymś zapomnieć, to znak, ze cały czas o tym myślisz ...
 ♥ `. Są zmęczeni zagubieni nie przytomni w miłości która teraz tak boli..
 ♥  `.Po śmierci pójdę do nieba, bo piekło przeżywam na ziemi..
 ♥ `.Miłość jest piękna, ale czasem bolesna...
 ♥ `.Gdzieś tam na ławce zostało serce ♥.. Wieczny inicjał, wielkiej miłości..naszej miłości..
 ♥ `.Jeden ruch rozdzielił nas na wieki. Jeden gest był niepotrzebny, nie zaprzeczysz !.!
 ♥ `.Zobacz Połowa Serca To ŁZA... Właśnie Ona Zostaje Gdy Się Je Złamie...
 ♥ `.Wiesz... myślałam, że byłeś moją bajką… snem na jawie… życzeniem do gwiazd, które się spełnia… 
 ♥ `.Teraz wiem, że pomyliłam uczucia z prawdą… teraz wiem, że nie jesteś bajką… a życzenia do gwiazd po prostu się nie spełniają...
 ♥ `.Nie szukałam zazdrości! Szukałam miłości... ♥
 ♥ `.Nie chcę mi się już siedzieć dostępną na GG, by mieć nadzieję, że może akurat się odezwie. nie chcę już, co dziesięć minut sprawdzać telefonu, bo może akurat napisał SMSa. nie chcę za każdym razem wychodząc ze szkoły rozglądać się we wszystkie strony...
 ♥ `.-Przecież mówił, że kocha, że mu zależy... -Taa. Szkoda, że skończyło się na mówieniu..
 ♥ `.Jestem dla ciebie nikim, a ty dla mnie jesteś całym życiem...jednym słowem wszystkim...
 ♥ `.Powiedz mu by nie pozwolił nigdy więcej by ktoś trafił w moje serce...
 ♥ `.„Usłysz mój krzyk, gdy milczę, zobacz moje łzy, gdy się uśmiecham...”
 ♥ `.MOŻE KIEDYŚ LOS NAS ZNÓW POłĄCZY...no właśnie to może ...
 ♥ `.W Miłości nie patrzy się na wygląd... lecz na charakter i duszę..
 ♥ `.Za kilka łez przelanych już, zbudujesz swój ukryty cud.
 ♥ `. ...Byłam w stanie znieść to, że mnie nienawidzisz, że straciłam Cię na zawsze. Moje serce już wcześniej przywykło do tego ciosu. Ale na samą myśl o tym, że nigdy nie wierzyłeś w to, co czuję rozpadałam się...'
 ♥ `. ...a morał tej bajki jest któtki i niektórym znany. Kochaj, a i tak nie będziesz kochany...
 ♥ `. Żegnaj! Zapomnij co było! Przepraszam za wszystko, dziękuję za miłość..
 ♥ `. Najbardziej odczuwasz brak drugiej osoby, gdy siedzi obok ciebie, a wiesz, że nigdy nie będzie twoja...
 ♥ `. ...człowiek docenia coś dopiero wtedy, gdy to straci...
 ♥ `.Może uznasz, że jestem dziecko, że na Ciebie nie zasługuję.. ale uwierz, że ja też mam uczucia.. i też chcę kochać. Po co dawałeś mi te cholerne nadzieje.. Teraz zrób tak abym znowu mogła cieszyć się życiem..
 ♥ `.Lepiej w ogóle nie kochać niż później cierpieć przez nieudaną miłość..
 ♥ `.Ale Ty jesteś zimny, jak lód, obojętny jak głaz. Nie sprawię, byś chciał dzielić ze mną świat..
 ♥ `.Bo wspomnienia ranią bardziej niż Twoja obojętność...
 ♥ `.Kochać kogoś, a potem go stracić, to jak kupić szczęście i łzami zapłacić...
 ♥ `.Usiadła w kącie, skuliła nogi, pomyślała o Tobie i rozpłakała się myśląc, że tyle czasu straciła...
 ♥ `.Spotkasz...pokochasz jeszcze bardziej...zaboli...bo to będzie ten ostatni raz...chcesz zapomnieć...ale nie potrafisz...
 ♥ `.A jak będziesz chciał znów mnie zranić, to zrób to tak porządnie, żebym potem pamiętała, aby do Ciebie się już nie zbliżać.
 ♥ `.Może w innym życiu byłbyś tylko mój, może w innym życiu kochałbyś mnie...
 ♥ `.Trzeba Coś Stracić By To Docenić, Żeby Odzyskać Trzeba Się Zmienić ..
 ♥ `.Miłość Jest Jak Telefon, Albo  Źle Łączy, Albo Jest Zajęte...
 ♥ `.Miłość przychodzi w milczeniu, a odchodzi trzaskając drzwiami...
 ♥ `.Za każdym razem gdy chciała Go znienawidzić, przypominała sobie ile razem przeszli.*
 ♥ `.W sercu czuję ból, Ciebie już tu nie ma... Po Tobie zostały już tylko wspomnienia...
 ♥ `.Dlaczego, gdy jedni kochają, drudzy muszą cierpieć...?
 ♥ `. ...i codziennie budziła się z płaczem, bo nie umiała przestać kochać...
 ♥ `.Na zawsze zapamiętam Cię, lecz już nadszedł czas by powiedzieć "nie". Wszystko przypomina mi 
 ♥ `.Ciebie, ale muszę zadbać też trochę o siebie...
 ♥ `.Znów usłyszeć od Ciebie te dwa słowa ... Tak, to by sprawiło, że życie znów byłoby piękne.
 ♥ `.Kiedy pięłam się usilnie schodami do Twojego serca, ona znalazła windę... ;o
 ♥ `.Wiem, że Cię zraniłam, ale wybacz i pokochaj jeszcze raz...
 ♥ `.Przepraszam, że nadal Cię kocham ...








Mam tego dużo więcej , wiec jeśli chcesz lub chcecie więcej bo wam się spodobały napiszcie ,a na pewno się znajdą ; )).
I tak za jakiś czas dodam następną notkę z opisami o zranionej miłości . Chcecie ? 
Który z opisów podoba wam się najbardziej ? Napisz w Komentarzu . ; )

2 komentarze:

  1. Ja poproszę więcej o zranionej ; ).
    ♥ `.Może uznasz, że jestem dziecko, że na Ciebie nie zasługuję.. ale uwierz, że ja też mam uczucia.. i też chcę kochać. Po co dawałeś mi te cholerne nadzieje.. Teraz zrób tak abym znowu mogła cieszyć się życiem..
    Ten mi się podoba ; )).
    Chcę następną notkę .

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam, że nadal kocham ale nie umiem także zapomnieć .;(

    OdpowiedzUsuń