Translate

piątek, 29 lipca 2011

`. Moje Serce.♥

``. Moje Serce ``.

 Żyła sobie raz dziewczyna.
miała wszystko oprócz,
tego czego naprawdę chciała.
Oprócz miłości.
Pokochała pewnego chłopaka .
Niestety bez wzajemności .
Czasem spotykali się, lecz
on traktował ją jak
towarzyszkę do zabaw i gier.
Pewnego razu dziewczyna ,
postanowiła wyznać mu prawdę.
Napisała list :
" Kocham Cię. "
nie podpisała się, wiedziała,
że on będzie wiedział kto to
napisał. Niestety myliła
się. W pokoju swojej znajomej
znalazła list z odpowiedzią :
" Ja Ciebie też kocham. "
Gdy chłopak spacerował z
inną księżniczką. Ona wbiegała
po schodach cała zapłakana.
W końcu dotarła na szczyt wieżowca,
płacząc krzyczała :
" To ja napisałam ten list , kocham ,
kocham Cię. "
Chłopakowi w tym momencie serce
zabiło mocniej. Chciał coś
powiedzieć, że też ją
kocha, lecz było już
za późno. Dziewczyna spadła ..
po tym zdarzeniu chłopak ,
nie wychodził z domu i ciągle płakał.
Zdał sobie sprawę, że kochał ,
ją całym sercem. którego teraz już
nie ma! nie ma serca! Jego
sercem była ona. Następnego
dnia znaleziono go na łóżku z
kartką w ręce :
" Wybaczcie mi , nie mogłem
żyć bez serca ! "

`. I Tak oto zakończyła się ta Historia . Może kiedyś będzie im dane być Razem . Może w innym życiu ?
- Wiesz to ? Bo ja nie ., ale życzę wam Cholernego szczęścia .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz