Translate

niedziela, 17 lipca 2011

`. Filimk - `. Nasza Historia .! ♥ Pamiętaj ...

 
`.  Tytuł ; `. Nasza Historia .! ♥ Pamiętaj ...<3.
`. Autor ; Asia .
`. Z dedykacją dla dobrego przyjaciela Justina .

`. Filmik opowiada o prawdziwej historii prawdziwych nastolatków .
Jaki cytat odpowiednio odda treść filmiku ?
- Najwyraźniej trzeba coś stracić żeby uświadomić sobie jakie to tak naprawdę jest ważne...jak nam na tym zależy .. jak my to kochamy ..
Zapraszam do Oglądnięcia i napisania komentarza .; ]
A i chcę dodać , żeby nikt nie pisał , że te  wszystkie zdjęcia są ich na prawdę ich . Bo ja tak nie napisałam .
Więc jak coś nie ma podstaw by mnie oskarżać . To jest tylko historia do której użyłam takich ,a nie innych fotek . ; ]]

Jeśli się nie podoba . Napisz przyjmę każdą krytykę .
Jeśli ktoś nie może się rozczytać ponieważ literki są tak małe to radzę  dać na duże okno pewno będzie dobrze widać i każdy się rozczyta . Jak to zrobić ? Jak zatrzymujesz filmik lub wznawiasz z drugiego boku są tak jakby strzałki ,które rozchodzą się na każdą stronę .
Jeśli umieszczę to na innych stronach z których można to ściągnąć dam znać .

Chcę jeszcze dodać ,iż Historia jest prawdziwa . I właśnie z tego miejsca i w tym momencie chcę z wszystkich sił przeprosić Justina za to co zrobiłam . Wiem , że popełniłam błąd . Szkoda , że tak późno to zrozumiałam .
Mam ogromną nadzieję , że mi kiedyś to wybaczy . Przepraszam i Dziękuję ze Te cudowne chwile .

Jakieś pytania ?

A wy co byście zrobiły na moim miejscu ?! Szczerze .

6 komentarzy:

  1. Ale Piękne ,aż mi się ryczeć chce . Na serio .. Zrób inne . A jakie to piosenki ? Podasz Tytuły ? Nie wiem ja bym chyba dała szansę.

    OdpowiedzUsuń
  2. okej , rycze :(
    smutna i piękna historia...jakie życie jest niesprawiedliwe !!
    nie wiem co bym zrobiła na Twoim miejscu...
    ;( ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. a sorki ,że pytam ,ale on przeżył ? :(

    OdpowiedzUsuń