Translate

czwartek, 14 lipca 2011

`. BFF ♥.

`. Szukając fajnych zdjęć znalazłam ciekawe zdjęcie z fajnym cytatem . Mi się podoba ;). Umieszczam wam .
`. Przyjaźń to jedna dusza w dwóch ciałach .
Podoba się wam ? Mi Bardzo ; )). Jeśli chcecie ten cytat na innej fotce dajcie ją , a ja wam umieszczę ;).

` Całkiem niedawno gdy siedziałam wymyśliłam fajny cytat , który też wam chcę pokazać .
Cytat pochodzi z filmy '' Szkoła uczuć ''. Była to piosenka Angielska ,którą przetłumaczyłam na Polski i jest .
Na żadnym blogu i stronach tego nie widziałam jako opis i fotek też wiec umieszczam .
Moje dzieło .

`. W duszy mej ta piosenka wciąż brzmi ,choć napisać ją chciałam nie raz , nie dwa i nie trzy , opuszczam więc głowę ,a ręce wznoszę w modlitwie ,proszę byś stał się tylko mój .'' <3.

Podoba się Wam ? Może nie podoba wam się zdjęcie i chcielibyście na innym ten cytat . Napisz i daj fotkę ,a na pewno umieszczę .

Jeśli ktoś kopiuje jakiś opis niech pisze .!

A teraz jeszcze coś . Jedna dziewczyna zapytała się mnie co to znaczy BFF . No właśnie może nie każdy z was wie co ten skrót oznacza dlatego postanowiłam dodać wyjaśnienie .



`. Co to znaczy BFF ?
BFF -  Best Friends Forever - najlepszy  przyjaciel na zawsze .


Jakieś Pytania ? .

2 komentarze:

  1. http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=9745575 Tutaj poproszę Pierwszy cytat . Jakieś fajne pismo , a cytat spoko , ale ten Twój o wiele fajniejszy .

    Jezu strasznie podoba mi się Twój cytat . http://th.interia.pl/11,bb11c7ce41489953/335.jpg To mi zrób poproszę .

    Tak ja chcę drugi na opisie na GG wiec Biorę .
    No chyba nie mam pytań .

    OdpowiedzUsuń