Translate

sobota, 25 lutego 2012

ciekawe kiedy skończy się ta epoka zakochań , czułych sms'ów i kurewskich zdrad. mam nadzieje, że szybko, bo już mam jej dość

Jesteśmy młodzi, mnóstwo planów, całe życie przed nami.
W takich chwilach, gdy ma się kilkanaście lat nie mówi się o śmierci, ten temat po prostu nie istnieje.
Wtedy człowiek jest nie poprawnym optymistą, myśli, że może zmienić świat, małymi kroczkami zdziałać cuda. Sprawić, że życie innych nabierze sensu. W chwilach takich jak ta myślimy, że życie jest piękne, że mamy wszystko, czego tak na prawdę potrzebujemy.
Myślę, że poniekąd to prawda, bo przecież mamy miłość, która ma wielka moc potrafi tak wiele...
Mała wilka miłość...
Nie ma takiej siły, która mogłaby zabronić ludziom miłości.
To ona jest sensem wszelkiego istnienia...
To ona jako jedyna jest sensem życia.
Wszystko inne jest nie ważne, bo bez miłości nie ma nic
Po co ludziom bogactwo, pieniądze, piękne wielkie domy, które są tylko stertą cegieł, i ścian. 
Dom to przedewszystkim rodzina.
Dom to ludzie,którzy nie wyobrażają sobie życia bez siebie, którzy dla miłości zdolni są do wielkich poświęceń.
Dom to taka mała społeczność tworzysz ją Ty i tworze ją Ja...
Mówiąc „dom" w mojej wyobraźni maluje się piękny obrazek.Widzę malutki, drewniany, domek niczym niewyróżniający się od innych równie malutkich. Idę dalej... Zaglądam przez okno. Widzę mamę która z uśmiechem na ustach gotuje obiad w kuchni, tata, który siedzi w swoim fotelu przed kominkiem na kolanach trzyma dwoje radosnych dzieci chłopczyka i dziewczynkę czyta mi bajkę, obok na dywanie leży malutki szaro-rudy kundelek. Postanawiam wejść do środka... Wchodzę przez drewniane drzwi. Czuję zapach domowych ciasteczek, niedawno wyciągniętych z pieca. Ciepło, które otacza ten dom jest tak wielki, promieniuje z daleka.
 Tej miłości nie sposób nie zauważyć.
Siadam w fotelu i już niechcę  stąd odejść. Zostaje w moim małym wyimaginowanym świecie. Który już nie długo połączę z Tobą i wtedy to już nie będzie mój świat to będzie nasz świat.Moje marzenia, Twoje marzenia połączymy w jedno i od tej chwili to będą nasze marzenia. Wiem, że zrobimy wszystko, aby nasze marzenia się spełniły.
Wiem, że nadejdzie taki dzień, kiedy to nie będzie tylko wyobraźnia.
Kiedyś to ja będę tą mamą, Ty tatusiem, a obok nas będą biegały malutkie różowe księżniczki i niebieski książe. Kocham Cię Skarbie razem spełnimy nasze marzenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz