Translate

piątek, 24 lutego 2012

Wiesz, że mój świat nosi twoje imię, wiesz, że bez ciebie sama tutaj zginę.

Kiedy zobaczyłam Ciebie po raz pierwszy
Moje serce zabiło mocniej,
Kiedy spojrzałam w Twoje oczy
Ujrzałam ich cudowny blask,
Kiedy nasze usta się spotkały
Moje ciało przeszył dreszcz,
Kiedy Twoja dłoń dotknęła mojej
Poczułam coś czego nie da się opisać,
Kiedy byliśmy blisko, wtuleni w siebie
Nasze serca biły w jednym rytmie...
Kiedy po raz pierwszy usłyszałam z Twoich ust
Dwa magiczne słowa Kocham Cię,
Wtedy zrozumiałam, ze to właśnie Ty,
Tak  to właśnie Ty jesteś tym, którego szukałam
Przez całe życie, jesteś moją drugą połową,
Odbiciem mojej duszy....
Teraz już wiem, że do szczęścia nie potrzeba mi już nic więcej...
Tylko Ty Kochanie...<3<3<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz