Translate

sobota, 10 marca 2012

chciałabym, żebyś był tu teraz obok mnie, tylko dla mnie, żebym mogła się do Ciebie przytulić tak bez słowa i odpocząć po tym całym dniu, chociaż na chwilę. nie myśleć o jutrze, o tym co będzie za chwilę. tak bardzo bym chciała powiedzieć Ci tak wiele, że moje życie to Ty, lecz już nie mogę ....

Pragnę Tylko jednego w moim życiu ,śmierci ...
Wiem ,że tak wiele osób mnie kocha ,ale ja ich nie ...
Wiem też za co ,za to ,że zawsze przy nich byłam i ich wspierałam , ale ja nic nie czuję ...
Pamiętacie filmik o mnie i o nim ? On nie żyje ,ja nie wyobrażam sobie mojego życia bez niego .
Przecież ja nie dam rady !
Bez niego mój świat nie ma w ogóle sensu ,ja wiem ,że nikogo nie pokocham. Nikomu innemu nie zaufam . Moje serce zawsze będzie należeć do niego. I nie wiem jak długo bym miała czekać to zostanę i będę czekać żeby w końcu się z nim zobaczyć .
Mój świat różni się od tego waszego . Tracę każdego ...
I sobie bez nich nie radzę . Nie mogę się pogodzić z stratą dziadka .
Przecież to był mój punkt oparcia ,wyjścia i ucieczki od tego wszystkiego .
Człowiek idealny ... Nie widziałam i nie widzę do teraz w nim żadnej wady ...
Chcę w końcu poznać kogoś takiego jak on ... Boże ile ja bym za to oddała i wiem ,że to był on ,ale przeze mnie go też już nie ma...
Leki długo będę musiała brać ,mam wspaniałego Pana psychiatrę ,ale i tak mu nic nie powiem .
Nikomu nic nie powiem ,a wiecie dlaczego ? Bo śmieszne jest to ,że każdy nas rozumie ,a w ogóle nie ma pojęcia o czym mówmy . W sumie myślałam ,że dam radę , ale teraz już doskonale wiem ,że nie dam rady .
Upadałam ,czy ktoś pomoże mi powstać ? Zobaczę ...
Wolę sama odejść i oddalić się od nich . Chcę zostać sama ...
Chcę podziękować Mateuszowi , za to ,że się tak o mnie martwi .


sorry, I can`t be perfect.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz