Translate

wtorek, 14 lutego 2012

tak drobne ciało skrywa tak wielkie serce, zwykły jak ja człowiek nie chce nic więcej.

Przyjaźń dodaje skrzydeł
Nie potrzebuje zapewnień,
Pomimo burzy, pomimo deszczu
Małych i większych przewinień
Przyjaźń trwa, bo jest jedyna
Niepowtarzalna i sprawiedliwa
Nie zburzy jej nieporozumienie,
Przyjaźń jest wybaczeniem
Umiejętnością obserwacji;
Darem od Boga
Który przyjaciela nam zsyła...

Kiedy nikogo nie będzie i pomyślisz,
że nikomu  nie zależy.
Kiedy cały świat opowie się przeciwko Tobie
i poczujesz się osamotniony.
Ja będę obok...
Kiedy ten na kim  najbardziej Ci zależy,
nie będzie dbał o Ciebie.
Kiedy ten, komu dajesz swoje serce, rzuci Ci je w twarz.
Ja będę obok...
Kiedy osoba której zaufałeś zdradzi Cię.
Kiedy ten, z którym dzielisz wszystkie myśli
i tajemnice, nie będzie pamiętał nawet o Twoich urodzinach.
Ja będę obok...
Kiedy wszystko, czego będziesz potrzebował,
to ktoś, kto Cię wysłucha.
Kiedy wszystko, czego będziesz potrzebował,
to ktoś kto otrze Twoje łzy.
Ja będę obok...
Kiedy Twoje serce będzie tak bolało,
że nie będziesz mógł nawet oddychać.
Kiedy będziesz chciał już tylko położyć się i umrzeć.
Ja będę obok...
Więc widzisz, będę obok aż do końca.
To jest obietnica która mogę Ci dać.

 
To jest obietnica ,którą mogę złożyć każdemu z moich przyjaciół . Tym najlepszym i mam nadzieję ,że kiedyś ktoś to doceni ,że jestem przy nim . Będę przy każdym kto będzie potrzebował mojej pomocy . Nawet przy Tobie , tylko powiedz .
Pamiętaj ! 
Bądź wsparciem dla innych ,a w końcu znajdziesz szczęście .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz