Translate

wtorek, 7 lutego 2012

To ten rodzaj czekania, kiedy wiesz, że się nie doczekasz, a i tak dalej czekasz.

Tak trudno mi pisać do Ciebie, ale napiszę to co leży mi na sercu. Chcę żebyś mnie dobrze zrozumiał. Czasami miłość jest trudna.
Wiesz  tak naprawdę to ja od dawna wiem co do Ciebie czuję. Oszukiwała samą siebie, że jest inaczej. Czekałam na jakiś znak, choćby nie wielki, trudno zauważalny. Wiesz ile mnie to kosztuje, aby nie okazać tego, co czuję ile cierpieć muszę uciekając przed uczuciem. Nigdy nie byłam pewna czy ty czujesz to samo co ja , a teraz kiedy wiem, że tak jest wszystko stało się takie skomplikowane i trudne. Pogubiłam się w tym. Nie chcę nikogo ranić, a przede wszystkim nie Ciebie, bo jesteś dla mnie bardzo ważny.
Nie wyobrażam sobie życia bez Ciebie, bez twojego uśmiechu, rozmowy z Tobą.
Lecz życie to nie bajka, zawsze musi być jakieś ale...
Jesteś cudownym chłopakiem, moim jedynym prawdziwym przyjacielem, zawsze potrafiłeś mnie pocieszyć, zrobić tak żebym się uśmiechała, zawsze byłeś kiedy inni się odwracali, byłeś kiedy tego najbardziej potrzebowałam...
Widzisz ja wierzę w przeznaczenia, co ma być to będzie,
Jak na razie nie dane jest nam być szczęśliwym razem,
Ta miłość jest nam zabroniona,
Jest...ale jej nie ma...
Jest po prostu jak wiatr...
Nie wiem może mi się wydaje ale, myślę że najlepiej będzie jeśli pozostawimy sprawy własnemu biegowi.
Nie proszę abyś czekał,
Nie mam do tego prawa,
Lecz bardzo bym chciała, aby między nami pozostała ta sama więź jak była parę miesięcy temu.
Mam nadzieję, że teraz wiesz co do Ciebie czuję.
Asia ...





Te wszystkie słowa kieruję do Igora . Nimi właśnie wyjaśniłam mu co do niego czuję i jak mi na nim zależy i właśnie po tych słowach doszliśmy do wniosku ,że musimy poczekać i wszystko przyjdzie w Swoim czasie .♥ - mój list do przyjaciela .

1 komentarz: