Translate

piątek, 24 lutego 2012

Bo w życiu każdej kobiety przychodzi czas , że chce pobiec z płaczem do taty siedzącego w ogromnym fotelu i powiedzieć , że ten oto mężczyzna zrobił jej 'ała ' na sercu. A on podmucha , pocałuje i powie , że znajdzie gówniarza.

Mam Doła ...
Jak zawsze zresztą ,tylko teraz nikt nie umie mi humoru poprawić ...
Zakochałam się w głosie ,tekstach ,ogólnie piosenkach pewnego 18-letniego rapera ...
Słucham go nałogowa ,ale dziś udało mi się z nim skontaktować ... Mam jego GG .
Właśnie czekam może się pojawi , chociaż wątpię . Jutro na pewno do niego napiszę ...
Patrząc na jego opis załamuję się jeszcze bardziej ...
Więc pozdrawiam Go z tego miejsca .♥


Dziś normalnie nie mogłam ... Na GG ustawiłam opis Kocham Cię i pisze do mnie chłopak ,wiem ja Ciebie też . ; O . Boże jak ja nawet z nim nie pisze . xD
Nie chce mi się do nikogo pisać ... ; cccc. Nie chce mi się z nikim gadać ... Najchętniej bym się położyła , słuchając rapu <♥> i nigdy się nie obudziła ... Moja mama dziś stwierdziła ,że za dużo myślę o śmierci ...
Jak weszłam dziś na moją pocztę to odechciało mi się odpisywać ; pp.

Obecnie Gadam na Skajpaju xd z kochanym Mateuszem ;  PP. Fajnie czytasz , pozdro ! ; p





Lubię, kiedy poznaję kogoś nowego i okazuje się,
że ma tak samo najebane w głowie jak ja. < Słowa Mojego taty z dziś . leję . 



Ey ! Musze jeszcze coś dodać Mateusz właśnie pokazał mi rumieńce  . Dzięki temu postowi ; pp. Buraczek <3 . ;   )) . Tęsknie . xd . Me Gusta . ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz