Translate

środa, 15 lutego 2012

Nie zakładaj, że wiesz, co czuje druga osoba.

Powoli nadchodzi czas na zmiany,
Czas na pożegnanie.
Pożegnanie które było zaplanowane z góry,
które miało być tak oczywiste i łatwe,
lecz wcale takie nie będzie,
jak można powiedzieć żegnaj komuś kogo się Kocha...
komuś na kim Ci naprawdę zależy...
tak po prostu się nie da...
lecz życie toczy się dalej...
idzie własnym biegiem...
czasem pod górkę,
ale zawsze do przodu...
nie zatrzymuje się...
nie ogląda się za siebie...
mówiąc Żegnaj będę pamiętała tylko te dobre chwile,
których przecież było najwięcej.
Oczywiście zdarzały się też małe i większe smuteczki,
ale zawsze dawaliśmy sobie rade,
Bo Byliśmy Razem....
A teraz mam to wszystko stracić...
Pamiętaj na zawsze pozostaniesz w mej pamięci...
Jako symbol nie poskromionej wolności....
Nigdy Cię nie zapomnę...
Kocham Cię ponad wszystko i wszystkich....

 
Czasami dzieje się tak w życiu każdego z nas . Nie tylko kobiet ,ale także mężczyzn . Nie tylko chodzi mi tu o miłości ,czy zauroczenia ,ale także o przyjaciół , najbliższych i bliskich znajomych.  Ja te słowa też osobiście chcę skierować do jednej osoby , na której strasznie mi zależy i którą kocham , ale nie będę tej osoby zatrzymywać . Jeśli ona nie chce mojej znajomości ja nie nalegam i życzę szczęścia ,wiadomo ,że będę o niej pamiętać zawsze . O każdej porze dnia i nocy będę Cię pamiętać . A tobie osobiście życzę szczęścia , mam nadzieje ,że Ci z nią wyjdzie i nie będziesz oszukiwał sam siebie , że nic nie czujesz .. Ona tez to czuje .. A jeśli chodzi o to ,że zostawiam i się odsuwam to dlatego ,że mnie okłamywałeś ,a ja tego bardzo nie lubię . Rozumiesz ?. Nienawidzę jak ktoś kłamie . 
SZCZĘŚCIA .



` Zamyśliła się. Jeśli kogoś kochasz, musisz dać mu wolność Jeśli jest im pisane bycie razem, tak będzie, nie ważne gdzie i kiedy. Może za rok, dwa,może dopiero po studiach. Miała nadzieje że kiedyś do siebie wrócą. Na razie jednak musza zaryzykować, ze względu na własne dobro.

Dla Ciebie to nic nie znaczy, ale dla mnie głupia rozmowa z Tobą jest warta wszystkiego.

Wiedziała, że bardzo ją zranił. Mimo to nie mogła o nim zapomnieć. Nie mogła przestać go kochać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz