Translate

wtorek, 13 marca 2012

Problem Marii ..

jak miałam 12 lat teraz w marcu będzie 14  byłam u babci na wsi i jeden chłopak mnie zgwałcił teraz siedzi  w więzieniu ale ja ciągle mam strach lęk.a moge pogadac z wychowawczynią - Maria .


Kochana Maju ,bardzo mi przykro .
  Jejciu ... Myślę ,że nie masz czego się bać . Twoi rodzice wiedzą ? Jeśli tak to bardzo dobrze , jeśli nie to musisz im to powiedzieć . Pomyśl o tym tak ,jesteś wspaniałą i piękną dziewczyną ,dojrzewasz i masz szansę na spaniałe życie i chłopaka . Musisz pomyśleć o tym ,przeanalizować i sobie z tym poradzić ...  Uporać się . Zapomnieć w jakimś stopniu , go już nie ma .. Owszem to nie minie nigdy , ale już się nie powtórzy , czasu nie cofniesz . Nigdy więcej tak się nie stanie . Myślę ,że dobrym pomysłem byłby trenowanie samoobrony ,czy biegów ,żebyś mogła uciec ,czy się obronić ,jeśli to nie pomoże i nir będziesz czuć się bezpiecznie musisz udać się do psychologa Nie to nic nie da , taka osoba nie jest w odpowiednim kierunku wykształcona , ona odeśle cię do Pani pedagog lub psycholog , a chcesz opowiadać to każdemu ?.
Z takim problemem odesłała cię do kogoś szkolonego w tym kierunku np. psychologa , każdy musi tak robić . Chociaż możesz powiedzieć Pani ,że nie chcesz żeby ktoś się dowiedział , ponieważ Tylko jej ufasz i ma ci doradzić .



Asia .




Przypominam ,aby problem został zamieszczony na Blogu ,piszący musi wyrazić zgodę . Jeśli takiego potwierdzenia nie będzie,oczywiście on się tu nie znajdzie .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz