Translate

sobota, 10 marca 2012

Okropnie jest ze świadomością, że ktoś się o Ciebie stara, chciałby czegoś więcej niż przyjaźni, a Ciebie coś hamuje by to odwzajemnić.

Okropnie jest ze świadomością, że ktoś się o Ciebie stara,
chciałby czegoś więcej niż przyjaźni, a Ciebie coś hamuje by to odwzajemnić ,ale nie wiesz dlaczego tak już po prostu masz ... Nie wiem czemu tak się dzieje ,widzę jak się starasz , ile dla mnie robisz ,że jesteś zawsze jak cię potrzebuję ,umiesz mi ufać ... lecz prawda jest tak ,że ja Tobie nie umiem zaufać ... coś mnie hamuje ... Chce przyjaźni ,nie chce nic więcej co może to zniszczyć i wiem ,że może kiedyś będę tego żałować ,ale jak na razie to tylko moje życie i z nikim go nie dziele ..pewnie długo dzielić nie będę . Miło tego jestem silna i nie daję i nie dam poznać po sobie ,że tak strasznie cierpię . Nie chce sztucznego politowania .. Każdy mi mówi ,że jestem inna niż każdy . Taka nie jest prawda ,ja po prostu nie tłumię w sobie tego wszystkiego ... Umiem dostrzegać innych ,lecz tak często przez to oni oddalają się ode mnie ... Tak strasznie to boli , poczucie bezsilności w codziennej rzeczywistości ... Taka monotonna gra co życiem się zwie , metą jest śmierć , dla wielu tak daleka , lecz upragniona . A wszystko zależy od nas jak ją przeżyjemy ,czy będziemy zadowoleni z tego co daliśmy innym. Nie z tego do czego doszliśmy i co inni nam dali , tylko to co my daliśmy z siebie ... Można dać tak niewiele ,trochę ciepła , okazać zrozumienie ,a tak wiele można zyskać . Nie sądzisz ,że warto zrobić coś dobrego i zobaczyć uśmiech na twarzy kogoś tak nam bliskiego ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz