Translate

wtorek, 13 marca 2012

Problem . - ` mam pytanie w sprawie swojej dziewczyny.

hej Asiuu :* :D

mam pytanie w sprawie swojej dziewczyny

znamy się tylko przez gg ale już pisaliśmy o całowaniu się z języczkiem i o spatkaniu
2 dni temu jeszcze mówiła że by chciała się ze mną pocałować z języczkiem ale już wczoraj wieczorej to mówiła że pół na pół by chciała i też mi mówiła że by mnie sama pocałowała a już wczoraj że nie wie czy by mnie sama pocałowała

ale wczoraj się się jejpytałem po tym wszystkim czy się jej mniej podobam to ona mi odpowiedziała że mocniej się jej podobam

CO TO MOŻE ZNACZYĆ ? - Martin .


No łapka !
Myślę ,że to w sumie nie jest tak do końca . Znajomości internetowe szybko przechodzą w nie pamięć . W sumie miałam podobną sytuację . Myślałam ,że jestem strasznie zakochana w tym kimś ,mogłam dla niego zrobić wszystko ,ale to tak strasznie szybko minęło . Zdałam sobie sprawę ,że to głupie zauroczenie ,które szybko minęło . Nie chciałam go zranić ,więc zaczęłam to ograniczać strasznie ,aż w końcu on napisał do mojej przyjaciółki i ona mu powiedziała . Strasznie potem tego żałowałam bo go zraniłam ,a tego nie chciałam . Wiec może też jest tak , ale mam przeczucie i coś mi mówi ,że jest zupełnie inaczej . Już tłumaczę .. Moim zdaniem , jest tak . Dziewczyny często piszą z kimś dla kitu ,żeby uwieść kogoś . Nie mówię ,że ona taka jest , ale z początku nic nie czują. Z czas zaczynają coś czuć i wtedy się tego boją i stają się nieśmialsze . Może też bać się w sumie ,że ktoś tak strasznie się do niej zbliża i dociera więc chce to ograniczyć , bo nie chce żeby ją ktoś tak poznał . Moim zdaniem , ona na serio coś do Ciebie poczuła i nie wie co robić . Co pisać . Oddala się od Ciebie bo jest nieśmiała , robi się taka bo nie jest pewna ,a Ty podobasz jej się z dnia na dzień bardziej . Może po prostu boi się znajomości internetowej . Jeśli dasz jej odczuć teraz ciepło , troskę i to ,że przy niej jesteś i będziesz to wszystko wróci do normy , a może będzie nawet lepiej .
 
 
 
Wiec Szczęścia i uważaj na znajomości internetowe .
Mogę umieścić ten problem na blogu ? - odpisz proszę
Jak byś kiedyś miał problem lub nie wiedział co robić ,służę pomocą i radą .
 
 
 
Ps. Takie pisanie < o całowaniu > nie świadczy o inteligencji jeśli się dobrze nie znacie .
 
 
 
 
 
 
 
 Asia .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz