Translate

wtorek, 13 marca 2012

Problem z koleżanką .

hej mam problem
 Co zrobić koleżanka mnie obgaduje zaczęło to się tak
moja koleżanka chodziła z takim chłopakiem bratkiem a ja zaczęłam do niego pisać i on napisał czy chce z nim być a ja napisałam czy już zerwał z Ola on napisał ze tak a ja powiedział ze nie mogę tego zrobić Olce a ale po jakimś czasie ona znalazła se 2 wiec się zgodziłam ona się o tym dowiedziała i teraz w szkole obgaduje mnie puszcza plotki i do wszystkich pisze. - Emilka .



Witaj Emilio .
Moim zdaniem ,bardzo dobrze się zachowałaś . Myślę ,że powinnaś porozmawiać na ten temat z Olą ,ponieważ może być tak iż ona czuje nadal coś do tego chłopaka ,a ten drugi jest na pocieszenie lub na grę zazdrości . Zapytaj się jej dokładnie . Jeśli ona stwierdzi iż go kocha i chce z nim być wtedy wybór będzie należał już do Ciebie ,czy wolisz chłopaka ,czy wybierasz koleżankę . Powinnaś także porozmawiać z nią na temat plotek ,że bardzo Ci się nie podobają ,a jeśli nie zaprzestane i będzie to przekraczać granice , niestety ,ale powinnaś powiadomić wychowawcę lub pedagoga . Lecz musisz z nią porozmawiać ,gdyż ona może mieć odmienne zdanie  od Ciebie .
No to z nią porozmawiaj i udają się do Wychowawcy ,przecież tak nie może być nadal Emilio . Jeśli Konwersacja nic nie pomoże i jej mentalność się nie zmieni to nie pozostawia to wyboru i jeśli zależy Ci na Bartku to powinnaś odnowić z nim kontakt ,każdy ma prawo do odrobinki szczęścia .



Asia .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz