Translate

sobota, 21 kwietnia 2012

Pytania.

1. Czym dla Ciebie jest wdzięczność?
Ja : Wdzięczność otwiera pełnię życia. Sprawia, że to, co mamy, wystarcza. Zamienia opór w akceptację, chaos w porządek, konfuzję w klarowność. Może zamienić posiłek w ucztę, mieszkanie w dom, obcego w przyjaciela. Wdzięczność nadaje sens przeszłości, przynosi pokój dzisiaj i tworzy wizję jutra. Jest dla mnie sensem czegoś co istnieje ,ponieważ każdy z Nas jest za coś wdzięczny i także go coś przeraża . Lecz wraca do chwil w których było pięknie i dziękuję za to co było. Wdzięczność przenosi nas w przyszłość ,a jeśli zaakceptujemy to co się dzieje i będziemy wdzięczni to czeka nas lepsze jutro . Wdzięczność to jednak najpiękniejsze określenie tego co czuje każdy z Nas.




  2. Twój sens życia ?
 Nie ma czegoś takiego jak sens życia.  Naszym sensem życia jest to co Nas wspiera i to do czego dążymy ,a to nie jest sens. Sensem powinniśmy być my sami ,a co zrobimy z tym sensem zależy już od Nas.  Sens życia to swoista mądrość ,która przychodzi w cieszy ,w samotności ,w odosobnieniu ,kiedy człowiek kontempluje i analizuje samego siebie. Więc sensem życia każdego  z Nas jest odkryć samego siebie i nie zmieniania się pomimo innym. Jeśli to zrozumiemy to już jesteśmy wygranymi.Osobiście moim sensem życia jest przyszłość i to jaka będę.




3. Ulubiony Cytat ?
Przytoczę do tej wypowiedzi cytat z książki.
" Bądźcie szaleni ,ale zachowujcie się jak normalni ludzie. Podejmujcie ryzyko bycia odmiennymi ,ale nauczcie się to robić ,nie zwracając na siebie uwagi. A teraz skupcie się na tej róży i pozwólcie ,by objawiło się wasze prawdziwe Ja.
- Co to jest prawdziwe Ja ? 
- To kim jesteś ,a nie to co z Ciebie uczyniono . " - Paulo Coelho

4. Coś co zawsze postawia Cię na nogi gdy masz doła?

Była to wypowiedz Igora ,mojego najlepszego przyjaciela : " Pomimo tego co się dzieje Ty jesteś silna i chociaż zwątpiłaś i jesteś na złej drodze masz siłę by się cofnąć . Nigdy nie spotkałem tak silnej osoby. I doskonale wiem ,że dasz radę. Ale musisz się wziąć w garść i iść dalej ,zacząć kroczyć do marzeń ,uczuć się i nie poddawać. Myślisz ,że masz źle ? Mówisz ,że masz dość ? Spójrz na tego pijaka pod sklepem ,który ma tylko butelkę ,która na etykiecie ma tylko jakieś procenty i w tym widzi sens. Spójrz na te wszystkie samotne ,opuszczone dzieci umierające z głodu. Spójrz na otaczający Cię świat ,a dopiero później mów ,że nie masz sił by żyć. " Dlatego żyję teraz z myślą ,że pomagać i w przyszłości ,zaadoptować takie dziecko. Może to mało ,ale gdyby każdy z nas tak zrobił ich byłoby o wiele mniej .


5. Czego potrzebujesz w życiu i na co czekasz?

 Potrzebuję kogoś kto mnie zrozumie ,kto pomoże widząc ,że sobie nie radzę. Potrzebuje kogoś ,kto będzie przy mnie ,gdy inni odejdą. Bo sama zbyt często nie daję rady. W cale nie chce jakiś kolacji przy świecach , spacerów ... Potrzebuję kogoś przed kim się otworze i jak coś będzie nie tak to wiem ,że warto być by potem porozmawiać z tym kimś. Na co czekam ? Czekam chyba na przyszłość ,która mnie czeka .

 6.. Najbliższe plany na przyszłość ?
 Plany .... Chcę zabrać się za naukę ,nadrobić wszystko ,uczyć się i dużo czytać. Nie chce nikogo mieć . Chce poczekać do Liceum. Wtedy będę chciała się z kimś związać . Chce dostać się do dobrej szkoły. A tak po prostu chce by przyszłość przyniosła mi uśmiech i odpoczynek . Nie chce wiele ,chce by było w miarę dobrze. Docenię to.


7. Co Ci pomaga ,w jaki sposób i czemu to ?
Muzyka.  Ona pomoże nawet w najgorszych chwilach . Jak ktoś pyta nie czemu słucham tak często muzyki to tak jakby ktoś zapytał się mnie czemu oddycham. Widzę w niej całe moje życie ,opisane w słowach. Choć ona nie jest wszystkim to bez niej ,wszystko byłoby niczym. Ona zagłusza rzeczywistość. Kocham ją bo dzięki niej słyszę to co chce słyszeć . W jaki sposób , to moja ucieczka. Dzięki niej odcinam się od reszty i odlatuję w inny świat. Czemu akurat to ,myślę że wzięło się to stąd ,że jak byłam mała i mój ojczym wyjeżdżał i mama też to słuchałam muzyki ,płakałam i wspominałam i tak jakoś całe moje życie kręciło się  w okół tego. Dzieciństwo ,mój dziadek był śpiewakiem operowym. Od małego śpiewał mi coś na dobranoc i tak po prostu. Jak miałam 3-4 latka uczyłam się z mamą tańczyć i tak jakoś moje wspomnienia na niej się opierają . 

8. Pamiętam jak opisywałaś swoją przyszłość czemu chcesz mieć akurat syna?
 O ! Miło ,że pamiętasz : ) . Wiele osób mnie nigdy o to nie pytało ,sama nigdy nie umiałabym tego sprecyzować. Ale myślę ,że to dlatego ,że u mnie w domu zawsze mieszkało około 5 i nawet ponad kobiet i jeden mężczyzna ,którego nigdy nie było. Zawsze chciałam ,żeby w moim domu było inaczej.  Chciałam mieć osobę której będę ufać i jeszcze takiego jednego małego osobnika :). Może dlatego ,że lubię takie żywe i brojące dzieciaczki. Kiedyś opiekowałam się co tydzień przez rok ,synkiem sąsiadki i tak jakoś stąd to się wzięło. Wiec jedynym chłopcem za którym będę biegać ,będzie mój synek bawiący się ze mną w berka.


9. Czasami ludzie mają w sobie taką sprzeczność znasz swoją ? xd
 Chyba znam. Więc tak jak piszę często nie jestem w stanie nikomu zaufać i nie chce mieć nikogo ,a pomimo tego wszystkiego potrzebuję kogoś. Bo samotność mnie ogarnia ,wplatuję w psychikę i przenika mózg. Moje wewnętrzne słabości czasem triumfują ,wtedy staję się ich marionetką ,a później tak bardzo tego żałuję.

10. Jak byś siebie opisała ? ; D
Siebie samą to ciężko ,he .Przeciętna nastolatka ,która popełnia błędy których potem żałuje. Obsesyjnie analizująca sens życia. wciąż poznająca samą siebie. Ceniąca sobie nade wszystko wzajemny szacunek.

11. Jak opiszesz krótko Justina ,wasza najlepsza chwila i przykro mi z tego powodu bardzo .
 Miał krótkie włosy, był wysoki,a Jego przenikliwe oczy potrafiłam dostrzec wszędzie.To nic, że był popularny, to nic, ale zwracał uwagę tylko na mnie.To się liczy. Że pomimo starań innych wypudrowanych Panienek,to on wciąż wypatrywał na korytarzu mnie. : Niebieskie oczy.Ta niesamowicie czuła powaga i fakt,że naprawdę jest się głupiutkim chłopcem, a jednak..Czuje się tak samo sercem jak dorosły człowiek..Pamiętam każdą wspólnie spędzoną chwilę. A w każdej było coś wspaniałego.Dlatego nie potrafię wybrać żadnej z nich i powiedzieć:ta znaczyła więcej niż pozostałe. 
Nie było żadnych romantycznych kolacji, wyjazdów do kina czy teatru.Były spacery w deszczu bez parasola, po chodnikowych dziurach, parkowe wędrówki w towarzystwie komarów, wieczorne spotkania z rozdeptanymi ślimakami pod stopami oraz plac zabaw nocą przy blasku księżyca.

12. Kiedy jesteś najbardziej samotna ?
Nigdzie nie jesteśmy bardziej samotni, niż leżąc w łóżku, z naszymi tajemnicami i wewnętrznym głosem, którym żegnamy lub przeklinamy mijający dzień.
13. Słowo które mówisz najczęściej ? Bo ja me gusta ;D.
Coraz częściej używam wyrazu "nic" . Na pytania, co się zemną dzieje, wzruszam ramionami i beznamiętnie rzucam trzyliterowe słowo- nic. Tak, przyzwyczaiłam się do tego. Nadal w nocy płaczę w poduszkę.

14. Doszłaś do jakiegoś wniosku w swoim życiu ?
 W sumie to wielu , ale jest jeden którego nie umiem wprowadzić w życie. Mianowicie :
Czasami musimy przestać analizować przeszłość, przestać planować przyszłość,przestać zastanawiać się co tak naprawdę czujemy, przestać decydować rozumem co chce czuć serce. czasem musimy po prostu powiedzieć sobie 'niech się dzieje co chce' i iść dalej.

15. Twoje dwa opisy które Ci się z kimś kojarzą i czemu ?
teraz się pozbierałam. nie jestem już tak perfekcyjna jak wcześniej, nie potrafię już tak pięknie żyć,nie potrafię szczerze się śmiać. ale jestem. wstaje z łóżka żeby przeżyć kolejny cholernie pusty dzień . - kojarzy mi się z moją zmarłą przyjaciółką ,która po śmierci mówiła to cały czas i nie wiem czemu ,ale te słowa mają dla mnie znaczenie .
jestem psychopatką. kocham ten stan, kiedy nawiedzają mnie te wszystkie koszmarne wizje . <3 - a to kojarzy mi się po prostu ze mną .



16. Słowa które chciałabyś skierować do niego ,przykro mi z powodu tego co się stało ;C.
Nie musi ,ale dziękuję . 
Wiesz kiedy przypomnisz sobie o mojej osobie? Kiedy będzie Ci w życiu cholernie źle, kiedy kolejny raz ktoś kopnie Cię w dupę, kiedy wszyscy będą przeciw Tobie i znów staniesz się ofiarą własnych marzeń prowadzących do nikąd. Wtedy napiszesz mi na gg jak dawniej, prosząc o mój numer telefonu, ponieważ nagle uświadomisz sobie, że go nie masz, a wszystko po to, ponieważ będziesz potrzebował rozmowy, mojego głosu, który dawniej był dla Ciebie zajebisty, będziesz potrzebował bym znowu powiedziała 'Przecież Ty jesteś świetny! Naprawdę nie wiem czemu los traktuje Cię tak parszywie'. Będziesz potrzebował bym z Tobą rozmawiała, a ja? Potraktuję Ciebie tak jak Ty mnie, przez te dni w których nieustannie płakałam i nawet znajomi sobie ze mną nie radzili. Nie będę się odzywać dzień, po czym napiszę 'Kim jesteś?', jeśli odpowiesz ja wstukam na klawiaturze tylko 'Ty nie byłeś przyjacielem dla mnie, dlaczego ja mam być przyjaciółką dla Ciebie?' i to będzie sprawiedliwe .


17. Czego nie umiesz w sobie wyjaśnić i usprawiedliwić ?
Nie wiem jak to wytłumaczyć. Podczas dnia, w świetle słonecznym tryskam energią, zarażała śmiechem. To ja  pocieszała innych, mówię że będzie dobrze. A gdy tylko słońce chowało się za horyzont, chęć dożycia umiera. Radość wypalała się. Mina stopniowo smutniała. I nie tylko mina, bowiem cała moja dusza płakała, coś żałośnie we mnie krzyczało. Usprawiedliwić nie umiem tego co czuję i ,że sprawiam ból innym . Czuję się nie wystarczająca ,ponieważ każdy mnie zostawia .


18. Co teraz myślisz o swoim życiu ?
Kiedyś było źle i wtedy rozpaczałam...A dzisiaj jest okropnie, a ja nie potrafię już przez to płakać...Przez tyle nocy, tyle dni, tyle czasu wypłakałam już wszystkie łzy...

19 .Najgorsze uczucie świata?
 Czuć się źle i kompletnie nie wiedzieć dlaczego. Jak moje stany depresyjne .

20. Co teraz myślisz o jego śmierci ?
Kiedy odszedł zabrał cząstkę mnie .. Tą która potrafiła być szczęśliwa i bezgranicznie kochać .. Została pustka .. I nadzieja, że może kiedyś znów kogoś pokocham . ♥


21. Co Cię najbardziej wkurza ? ^^ Mnie moi rodzice xd
Do prawdy wkurwia mnie, jak ktoś przyrównuje mnie do "WSZYSTKICH". 

22. Ulu opis ?
 A czasem mając w opisie "Spacer z miłością swojego życia" Nie mam na myyśli Jego tylko słuchawki i rap .^

23.Czego słuchasz ?
Rap . - Pih , Kaliber 44 , Słoń , Pezet , Medu , NożyQ , Młody M , RY , Eminem , Koczor itp.

24. Za najbardziej podziwiałaś  z Justinie ?
Podziwiałam Go. Potrafił każdego dnia czerpać radość z życia. Z wszystkich sytuacji umiał wyjść z honorem. Nie był egoistą, czy jakimś ponurakiem. To człowiek towarzyski, sympatyczny, a zarazem łatwowierny i ufny. Potrafił codziennie wstawać sam, robiąc sobie śniadanie. Wytrzymywać cholernie trudne kłótnie z ojcem. Wysłuchiwać doczepek ze strony wrogów. Chodził na grób zapalając znicz i z czystym sumieniem powiedział 'daj poczuć, że czuwasz, mamo.' 


25. Co Cię najbardziej Boli ?
Słowa ... 
to boli,  bardziej niż zadany cios prosto w twarz czy poranienie nożem. to prawda że słowa ranią bardziej, mocniej i doszczętniej. tkwią w mojej głowie non stop mi o tym przypominając. łzy szczeniacko spływają po moich bladych policzkach mocząc moją ulubioną bluzę. znasz to uczucie kiedy krztusisz się własnym żałosnym płaczem, serce chcę Ci się rozpierdolić na części, a ręce co chwilę sięgają po żyletki ?


26. Jak się ubierasz ?
Zwyczajnie. Kocham Kangurki. Noszę tylko rurki ,lubię bokserki i duże t-shirty , za duże swetry , koszule , dodatki ,dużo dodatków i tak jakoś idzie. Trapmy ♥.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz