Translate

środa, 25 kwietnia 2012

Brak pomysłów na pozbycie się wspomnień...

Długo nie pisałam ,ale to dlatego ,że nie mam pomysłu co mam pisać . Dziś chyba napisze co u mnie .
Po szpitalu przyłożyłam się do nauki ,wszystko nadrabiam i prawie całe dnie spędzam przy książkach ,które są moim obecnym całym światem xd. W czwartek jadę na padania moich omdleń. Ogólnie mam remont pokoju ,teraz będzie ślicznie i tak przytulnie ,cieplutko ♥. Mam pieska z którym teraz codziennie chodzę na spacer nad jezioro ; ),czemu ? Bo jest ładna pogoda i kocham z nim spacerować. Słuchawki w uszach ,piesek i czasem siostra ;). Chodzę w swoje ulubione miejsca takie jak most i ogólnie ,wspomnienia. Pozbierałam się po rozterkach miłosnych i moją jedyną miłością i jest mój pies ^^. Wczoraj zamówiłam sobie takie spodnie ,które od dawna mi się podobały. A dziś zapłaciłam rachunek za telefon ,ponad 200 zł. Dziś nie wiem czy pójdę bo ta pogoda ;C. Ale potem na pewno bo muszę z nim iść . Zaraz wracam do książek ,w tle muzyka i raj na ziemi. Może dodam dziś jeszcze jakieś porady ,czy coś . Postaram się. Wiec do potem ; )

3 komentarze:

  1. Świetny blog na pewno będę zaglądać . Obserwuję i liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bywa... przeczytałam cały twój blog od deski do deski. :D

    zapraszam do mnie. http://toiowo-tuitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję to bardzo miłe ; )), jak myślisz opłaca się pisać go dalej ?

      Usuń