Translate

piątek, 16 września 2011

` Przepraszam ,ale mam hardcorowy rozpiedol w mojej psychice.

Właśnie Przepraszam , ponownie : ((. Boże ile ja Was muszę przepraszać , ;*.
Czemu znowu mnie nie było ? Może dlatego ,iż miałam szlaban od niedzieli do dziś .  ; ]] . Wczoraj wróciłam w ogóle ze szpitala . Jeśli mi się nie poprawi do niedzieli przeniosą mnie do innego szpitala na 2 tygodnie . Nawet nie chce żeby mi się poprawiło . Wolę tam leżeć sama .. Bez szkoły , bez nikogo . Tylko zostać odwiedzona przez Igora , który będzie tam w moją tatę przeniesienia . Ale , że moje życzenia nigdy się nie spełniają pewnie będzie już dobrze . Ogólnie wczoraj załatwiłam sobie zwolnienie z całego roku z w-f . No i już nie będę ćwiczyć , biegać . Uh ! No ogólnie się cieszę bo jestem chora ćwiczyć nie będę , a za to we wtorki i czwartki będę miała tylko 6 lekcji , bo nie będzie 2 w-f-ów .  Ponieważ są one '' dodatkowe '' , ale i tak obowiązkowe . Ogólnie u mnie w niedziele nie było za ciekawie problemy z matką , ale stara się żeby było lepiej . Dostała nauczkę i będzie lepiej . Musi być lepiej mam taką wielką nadzieję .Jak mi idzie w szkole ? Powiem wam , że jakoś nie wiem  ; ]]. Tak wiem dziwne to , ale ja od poniedziałku nie chodzę do szkoły . A była w jakiś dzień tygodnia , ale mnie zwalniali bo się źle czułam . Choroba i do tego wzięło mnie przeziębienie . Ale mam oddane koleżanki , które mi lekcje przynoszą . Dużo ogólnie czytałam przez ten czas i pisałam. W poniedziałek nawet nie wiem , czy idę do szkoły . Teraz jeszcze coś . W piątek już nic nie pisałam bo miałam załamkę . Mama + alkohol = dużo problemów . W ogóle nie czułam się najlepiej i w sobotę w ogóle nie weszłam .

Macie moją deklarację , że dziś jeszcze coś napiszę ..


1 komentarz: