Translate

piątek, 9 września 2011

` Kurwa, życzę Ci, żebyś kiedyś czuł się tak jak ja, kiedy Cię widzę. Żeby żal wpierdalał Twoje serce, a sumienie mówiło ' widzisz kurwa, pojebańcu ? ona cie kochała, ale Ty nie potrafiłeś powiedzieć do niej nawet 'cześć.'

No dokładnie . Właśnie , racja .
Jak mnie to Boli . Miałam z nim siedzieć w autobusie wolał iść do innej szkoły ... W ławce już nie chciał ze mną siedzieć . A Pierdol się ! Nie to nie łaski bez .. Nawet już cześć nie powie lub przepraszam bo mnie walnął przypadkiem. Cham Jebany . Podrywa ciągle tą inną koleżankę , a mnie żal za serce ściska jak to widzę .
Ale kogo obchodzą moje uczucia ? Na pewno nie jego .


A i mam nadzieję ,że kiedyś będę tak odważna, że na ulicy będę pytać jego nową , czy chce wpierdol.

 A co robię obecnie ? 

  Ćwiczę Technologia środkowego palca.

A teraz lecę zrobić sobie kolację . Zjeść , umyć się . Ogarnąć w pokoju i napisać jeszcze coś Tu <3. Robię sobie frytki bo mam ochotę jak cholera ; p.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz