Translate

wtorek, 6 września 2011

``. któregoś dnia pierdolnę to wszystko i wyjdę rano niby po dżemor ``.

` Buuuu ! ; DD
Długo mnie tu nie było . Tak wiem  , wiem .Prawda Moja wina . Niestety musicie mi wybaczyć ..
Duże problemy rodzinne . : ((
Ale cóż jest chyba lepiej ...


Zobaczmy jeszcze .xd

A dziś szybka notka z dnia .
Kolejny nudny dzień szkoły jak każdy . Nic nowego ,stara nuda <3. Jak ja to kocham .;O . Niestety szkoła na sam początek dałam nam w kość . Chce dać . Mamy już za powiedziane mnóstwo kartkówek , sprawdzianów w pizdu ! ; D... No dużo , dużo tego . Zadane i w ogóle . Już nie ma obijania się czas wziąć się w garść . Zacząć się uczyć , zacisnąć pięści i dotrwać do końca . Do WAKACJI <3.  U mnie więcej nic nowego i zbytnio ciekawego . Zaraz lecę wziąć się za lekcje kochani , może jeszcze coś dodam teraz lub potem . Wieczorkiem ; **. Pozdrawiam i życzę powodzenia w szkole . Dobrych ocen <hahahaha> , nie no szczególnie dotrwania do końca z uśmiechem . Nie poddawaj się <3. Ja w Ciebie wierzę . Powodzeniaa ! ; * . Miłych dni .. Miłego spędzania czasu wolnego . Miłego czasu poza szkołą i jeśli ktoś chce miłego spędzania czasu w szkole . Miłych lekcji . Jak najwięcej luzu ! ; ))






Całuję .♥


Motto dnia ?. '' Szkoła jest jak toaleta chodzisz bo musisz ... '' .

1 komentarz: