Translate

piątek, 12 sierpnia 2011

` Dziękuję i Przepraszam .;*,


Pewnie wypadałoby wyjaśnić , czemu przez tak długi okres czasu nic nie pisałam na Blogu . Więc w skrócie napiszę czemu , a potem napiszę dokładnie bo u mnie się dużo wydarzyło i mam chęć wam o tym opowiedzieć . Ostatnio byłam tak zajęta swoim życiem , postanowieniami , rodziną , przyjaciółmi i miłością <3 , że kompletnie zapomniałam o Blogu . Właśnie za to chcę Was Kochani strasznie przeprosić . Bo w sumie ja na Tym tak nie ucierpiałam jak wy . Więc Przepraszam i proszę o Wybaczenie .<3. Przez te wszystkie dni doszłam do wniosku , że życie jest na swój sposób Piękne i trzeba się nim cieszyć takim jakim ono jest . Bo w sumie raz jest lepiej ,a raz gorzej . Więc ciesz się ,każdą wspaniałą chwilką <3. Na pewno się nie powtórzy . Każda z chwil jest wyjątkowa . Chcę Was zapewnić , że na pewno nadrobię zaległości bo artykuły na Bloga już mam napisane , teraz tylko wstawić ; )). Więc w sumie pamiętałam o Was i nie zapomniałam . Nie miałam tutaj dostępu z powodów dużych problemów , które może wyjaśnię później . Też przyznam się straciłam zapał i chęci do pisania tu notek , ale czytelnicy mnie na duchu podnieśli . Przyznam się , że dostałam 48 e-mailów z prośbą o wznowienie działalności Bloga bo jest on przydatny . Nie wiedziałam , ale dziękuję za Te miłe słowa . Chociaż w niektórych dostało mi się całkiem nie mały ochrzan , ale dziękuję za to <3. Taka inna motywacja . Przekonywanie znajomych i osób z Gadu-Gadu , żeby zaczęła pisać też pomogło . I ostre słowa realne również xd. Dziękuje za Wszystko <3. Wracam do Pisania . ;* Ponownie ,; *. Nie zawiodę Was . Postaram się . W końcu przekonałam się , że ktoś to czyta oraz , że Blog Wam pomaga . A To Kocham wiedzieć ,słyszeć i czytać od Was <3 ,; *. Dziękuję za Uwagę , mam nadzieję , że Tobie również się podoba . :)


` Pozdrawiam i Całuję Gorąco . ; * ; ).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz