Translate

niedziela, 14 sierpnia 2011

` nie sztuką jest zdobyć mężczyznę... sztuką jest Go przy sobie zatrzymać...bez przymusu czy szantażu... z Jego osobistej woli... ♥

D e d y k a c j a !. ♥ 

Jak myślisz tak często jak ja o Tobie to masz niezłą obsesję . 
Paranoja , ale Moja . 
Na zawsze , mam nadzieję . 
Bezczelnie stałeś się moim Marzeniem . Pragnieniem . Powietrzem ,. zatęsknieniem .! 
Przy Tobie się zmienię na lepsze brzmienie .
Każdy zna kogoś, kto ma głowę wypełnioną wodą
moja głowa wypełniona jest Tobą .
Być sobą . 
Zarazem z Tobą . Jeden cel , wielki lęk . 
A Ty Jak lek leczący wszystko co złe . 
Moje marzenie , moje spełnienie . 
Moje serce , wielkie jak na naklejce . 
Do ciebie woła ''Mój'' !

Jak rój niekończących się słów i rymów wypowiedzianych z naszych ust .
Do serca płynących nigdzie nieskręcających . Niezbaczających . 
 Będących na zawsze w pamięci , nawet po śmierci . 
W sercu jak płomyk nadziei rozświetlający drogę zawiei . 
Drogę czułości kujących jak ości . Podniecających jak kości . 
Wszystko pędzące ku naszej miłości , dziwne dla naszych gości ,których serce nasze gości .
Skarbie Kochanie , moje na jaranie kiedyś rozmawiając z Tobą myślałam, że to sen dzisiaj jesteś mi potrzebny do przetrwania jak tlen.
Lubię słyszeć Twój głos , kochany los . 
Przeznaczenie , złączenie , nasze spełnienie .
Ale pamiętaj, że zawsze byłeś, jesteś i będziesz tu. 
W środku. Głęboko w sercu. Słodki jak miód .Nie do stopienia lód .
Ty skrywasz w sobie cały mój sens. <3.
Mimo tego wszystkiego musisz pamiętać, że Cię kocham. 
Mogę wstawać rano i robić Ci śniadanie, 
mogę dotykać z czułością Twoich dłoni, 
mogę na Ciebie patrzeć i nie mówić nic, 
mogę być, a potem znikać, jeżeli nie chcesz czuć przy sobie mojej obecności. Mogę stać w deszczu i całować Twoje usta, raz gorące, raz zimne i myśleć o tym, o czym myślisz. 
Mogę patrzeć wciąż w tę samą stronę, co Ty lub patrzeć w przeciwnym kierunku i mówić Ci, co się dzieje po drugiej stronie. 
Mogę opowiadać Ci historie, które we mnie mieszkają. 
A mówiąc szczerze Jesteśmy zbyt podobni do siebie. 
Jesteśmy uparci .. 
Oboje nienawidzimy być w błędzie i oboje chcemy zawsze mieć rację. 
Ale to właśnie jest miłość - nie ważne co się stało lub stanie,my zawsze jesteśmy i zostaniemy <3. 
Chcę uciec , ale do Ciebie .
I Teraz wiem , że
potrzebuję Cię tak, jak serce potrzebuje bić<3 . 
A dziś, po tym wszystkim -
nie jestem szczęśliwa, bez Ciebie.
Uwierzysz? 

Nie chce żyć bez Ciebie , nie wyobrażam sobie tego . 
Tego dnia jak to się skończy .. nie ..! Taki dzień nigdy nie nadejdzie . 
Więc nie wyobrażam sobie życia bez Ciebie , marzeń przyszłości , następnego jutra .
Bo nie dam rady Bez Ciebie . !
Teraz już nie . Więc Ciebie tylko potrzebuję do serca Bicia i mojego życia .
 Miłość uskrzydla, uczy latać, za Tobą pójdę wszędzie nawet na koniec świata.
I teraz już mam taką osobę w życiu, której wybaczę wszystko ♥ 
i wiem, że to na Ciebie czekałam całe życie, nikogo wspanialszego nie znajdę z żadnym micie.


I tak zaczęła się historia ta gdzie dwa serca zaczęły bić dla siebie..; *

` Z dedykacją dla Mateusza . Jeśli to czytasz to wiesz od Kogo <33. ^^.
Piękne to , masz talent do Pisania ! Super wyznanie uczuć ♥.

Też Tak zróbcie !

A Teraz coś do Ciebie Mateuszu .


Pewnie nigdy się nie dowiesz, na jaki kolor świecą się Jej oczy, gdy myśli o Tobie, jaki kształt przybierają Jej usta, gdy o Tobie mówi i jak ciepłem a dłonie, gdy dotyka Twojej fotografii.Bo zobaczysz jak na ciebie patrzy , jak dotyka i co mówi .! <3



I ubóstwia malować swoje paznokcie na krwistą czerwień. Nie pogardzi,wypadem na piwo z Twoimi kumplami. Kocha zmysłowe szpilki, ale z pełnią zapału oglądnie z Tobą mecz. Otwiera okno na oścież, podczas deszczu.  W czasie zimy, biega boso po śniegu. Nie toleruje świeczek na urodzinowym torcie i kocha żelki ,  jest wyjątkowa, pełna obłędu. Szukająca osobnika, który ją za ten obłęd, pokocha.


` Takie coś do Czytelników ! ; )
Jego aksamitny  tembr głosu rozbrzmiewał w jej głowie, powodując napływ niesamowitego optymizmu i wewnętrznego szczęścia
.


Mam nadzieję , że tak zrobisz . I o Ciebie chodzi , o takiego osobnika . 
Szczęścia i wytrwałości !!!  
>nie skrzywdź jej< bo taka miła nie będę ;D.


` Nawet nie wyobrażasz Sobie i nie zdajesz Sobie sprawy jak ona strasznie Cię KOCHA . Zmienia się <3. !



1 komentarz: