Translate

wtorek, 7 czerwca 2011

`Piękna twarz czy super sylwetka ?

Właśnie przed chwilką dostałam pierwszego e-maila .
Bardzo Dziękuję Karolino , że wyraziłaś zgodę na umieszczenie .
Dziękuję też , że napisałaś . Pierwsza ; ). Może jeszcze ktoś napisze potem jak Ty to zapoczątkujesz ;).


Twojej wiadomości nadałam tytuł ''  Piękna twarz czy super sylwetka ? '' .
I umieszczę go w problemach .
Właściwie jak mówiłam nie ma tu konkretnych kategorii , a Ty wybrałaś pytanie . Odpisałam Ci już i teraz napiszę też to tu .

Karolina przysłała mi taką wiadomość . Cytuję .
Trudny Wybór ! Do kogo chłopcy zagadują częściej ? Do szczupłej dziewczyny z figurą modelki czy może do tych obdarzonych ładną sympatyczną buzią i... raczej przeciętną sylwetką .

Karolinko jeszcze raz dziękuję za wiadomość i opisanie bardzo krótko i na temat problemu . Moją odpowiedzi znajdziesz także na swojej skrzynce odbiorczej , ale napiszę ją także tu .
 Odpisałam :
Karolino ., Ten pojedynek bezsprzecznie wygrała piękna twarz . To właśnie na niej skupia się cała uwaga flirciarza ;). Co jest zresztą zrozumiałe : liczy się przecież kontakt wzrokowy , uśmiech , kilka pierwszych słów itp.. ;) Myślę , że rozumiesz .


Karolina Jesteś Super ! Dziękuję za wiadomość .
Masz Problem ?
Napisz mi na e-mail.
asiulaa.1@autograf.pl
 

1 komentarz:

  1. A też mam podobne pytanie . Podobnego tylu . Napiszę Ci ; ). Dziękuję .Przyda mi się .

    OdpowiedzUsuń