Translate

wtorek, 7 czerwca 2011

`. Teksty na flirt . ♥. Część I .

Proszę bardzo . Troszkę tekstów jak na sam początek znajomości rozbawić druga osobę .! ; )
Dziś będzie ich mało . Jutro następna notatka z następnymi tekstami .
Na początek myślę , że starczy .


° -Hej ! Właśnie zauważyłam , że mnie zauważyłeś i chciałabym zauważyć , że również cię zauważyłam ...

° -Zbierasz kubeczki po jogurcie ? ...
  -Nie ? ...
  -Widzisz ja też nie , więc wszystko wskazuje na to , że pasujemy do siebie !


° -Jestem potencjalną dawczynią organów . Chętnie oddam ci moje serce !

°- Hej , nie zapomniałeś czegoś ? ...
  -Yyyy., Czego ?...
   -Mojego Numeru !

°- Mógłbyś mi pomóc ? Piszę książkę i zbieram informacje...
  -O co chciałabyś zapytać ?...
   -O Twój numer Telefonu! Ach,no tak, zapomniałam dodać,że będzie to książka telefoniczna.

°- Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?...A może powinnam przejść obok Ciebie  jeszcze raz ?

°- Przepraszam , która godzina ? Tak naprawdę mam zegarek,ale chciałam się upewnić, czy ten tekst naprawdę działa...

°- Czy uważasz, że gdybym zapytała: ''Przepraszam , którędy na dworzec?''- moglimyśmy nawiązać znajomość?. Czy jednak mam wymyślić jakiś bardziej oryginalny sposób na podryw?

°- Przepraszam , którędy na Grunwalda ? Tak,właśnie wyruszam na podbój.



Dziś malutko bo mam mało czasu , a dużo do nadrobienia . Jutro będzie ich więcej ;).

1 komentarz:

  1. Haha . Fajne ; DD. Zobaczę czy idzie kogoś na to poderwać ; pp. Ale śmieszny jest ten pierwszy ,. Boski Haha ; d. Więcej poproszę .

    OdpowiedzUsuń