Translate

wtorek, 7 czerwca 2011

`Nasze Problemy !

` Tutaj będziemy pisać nasze problemy i strać się je rozwiązać . Nawet o miłości i rodzinie .
Możecie pisać je na mój e-mail  asiulaa.1@autograf.pl. Mogą to być problemy związane z chłopakiem lub dziewczyną . Rodzinne .  Jeśli nie chcesz , żebym taki problem publikowała na blogu możesz napisać taką informacje i oczywiście Ci odpiszę i będę starała się pomóc , jeśli nie wyrazisz zgody na umieszczenie takiego postu to tego nie zrobię . Po prostu chcę pomóc . Wiec masz problem . Pisz śmiało , nawet jeśli chodzi o rodzinę . Nie lubisz mówić taki rzeczy , ale lepiej powiedzieć to mi bo ja tego nie powiem nikomu niż koleżance bo tam masz ryzyko . A mi możesz się wyżalić i może pomogę . Chcesz to może się poznać . Nie duś tego w sobie . Napisz ! Pamiętaj nic nie stracisz , a możesz wiele zyskać . Ty jesteś kowalem własnego losu , jeśli Ty z tym nic nie zrobisz i nie weźmiesz sprawy w swoje ręce to nikt Ci nie pomoże . Wie bierz i Pisz do mnie ;).
Mogą to być także inne pytania , nie muszą dotyczyć rodziny , miłości , chłopaków i dziewczyn . Pytaj o co chcesz i pisz po prostu nie ma jasnej kategorii. Jeśli takie pytanie będzie typowe dla etykiety '' Problemy z chłopakiem '' lub innej to je tam umieszczę , jeśli nie będzie podchodziło pod żadną to Tu . Ale oczywiście za Twoją zgodą . Serdecznie Dziękuję , jeśli napiszesz .


Pamiętaj : Nic nie stracisz , możesz zyskać ;).
Czekam ..
asiulaa.1@autograf.pl.

1 komentarz: