Translate

sobota, 14 maja 2011

`.Powitanie . Coś o mnie . Kontakt ;*.

`. Wiec Witam Serdecznie ;). 
Bardzo się cieszę , że to czytasz .; )
Z góry dziękuję , za odwiedziny , komentowanie oraz czytanie .
Jest to dla mnie bardzo ważne , ponieważ to mój pierwszy blog .;)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥  
Mam nadzieję , oczywiście , że będziecie z chęcią to zaglądać .
Jeśli chcecie jakiś dany temat oczywiście piszcie . Macie jakieś zastrzeżenia lub pytania też pisać . Coś wam się nie podoba pisz ;). Macie problem też piszcie , może pomogę was i innym . Znoszę krytykę ;).
KONTAKT :
E-mail : asiulaa.1@autograf.pl
Gadu Gadu : *Podaję osobom , które lepiej poznam .
Skype :  * Możesz je dostać jak będziesz miał już moje Gadu Gadu .
Mam także strony jak :
* odpowie.pl
* zapytaj.com.pl
* wypytaj.pl
* stardoll.com
* nasza-klasa.pl
* Facebook.com
♥ Wiele innych . Ale tylko do tych mogę podać Ci dane . Lecz wszystko w swoim czasie ;).
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 Coś o Mnie :
Imię : Asiaa.
Wiek: 13/14 lat.
Urodziny : 12 listopad ;).
Kolor oczu : Zielone .
Ulubiony kolor : Fioletowy , czarny i siwy .
Hobby : Gimnastyka artystyczna , taniec , pomoc ludziom ( wszystko co z tym związane ).
Bardzo lubię czytać i chodzić na spacery ; ).
Jestem najczęściej uśmiechnięta . Mam swoje humorki , ale ich nie pokazuję i nie okazuję . Staram się być zawsze pomocna i miła . Nie lubię naśmiewać się z ludzi i takich ludzi co to robią też nie lubię . Uważam , iż każdy człowiek powinien dostać drugą szansę . WIEC NIE PRZEKREŚLAJ !  Nie toleruję kłamstwa . Nie kłamię i wymagam tego od Ciebie .
Każdy z nas jest inny . Ja też jestem inna .  Więc nie myśl , że jestem taka jak ty !
Mam swoje prawa i zasady .. przestrzegam je .., nie podobają się ...to nie moja wina .
Jestem zadowolona z tego co mam i nic nie zmienię .Nie podoba się ? Mówi się trudno .
 Nie kopiuję innych ! Bo po co ? Więc wymagam tego także od Ciebie ! Rozumiesz ?
U ludzi cenię szczerość , dla tego jestem pełna szacunku do każdego co powie co myśli !
Potrafię mieć słabość dla ludzi, którzy mnie prawdziwą poznali, pokazali siebie, przy sobie zatrzymali.
Potrafię zmienić zwykły czas w tą jedną chwilę, zatrzymać ją, zapomnieć o wszystkim na chwilę. Potrafię wybaczyć, ale nie zapominam. . ;]Jestem szczera, nie kłamię i wymagam tego od Ciebie !
Kocham pomagać ludziom !Kocham wyciągać ludzi z kłopotów ! Jak ktoś powiedział 'Masz Mega Serducho ' .Zazwyczaj pogodna i milusia ;** Ale potrafię zajść za skórę i pokazać pazur .
Myślę , że już dość dużo wiesz ;). Chcesz wiedzieć więcej .? Zawsze  możesz napisać ;*,.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

DZIĘKUJĘ ZA PRZECZYTANIE ! ;)
Pozdrawiam ;**.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz