Translate

sobota, 21 maja 2011

`.Kontakt ;*.

` Postanowiłam dodać jeszcze jeden taki post , ponieważ nie każdemu na pewno chciało się czytać cały tamten post . Wiec teraz jak coś masz pod ręką ;). Jest oddzielny , wiec zawsze możesz zobaczyć ;). Nie musisz szukać .
KONTAKT :
E-mail : asiulaa.1@autograf.pl
Gadu Gadu : *Podaję osobom , które lepiej poznam .
Skype :  * Możesz je dostać jak będziesz miał już moje Gadu Gadu .
Mam także strony jak :
* odpowie.pl
* zapytaj.com.pl
* wypytaj.pl
* stardoll.com
* nasza-klasa.pl
* Facebook.com
♥ Wiele innych . Ale tylko do tych mogę podać Ci dane . Lecz wszystko w swoim czasie ;).

`PYTANIE !
Mogę was prosić o wasz kontakt ;). Chciałam bym mieć chociaż jeden kontakt kogoś kto czyta bloga , chcę się go popytać o recenzje . Proszę napisz mi w komentarzu swój e-mail lub napisz mi wiadomość na mój .;) . Z Góry Dziękuję .

3 komentarze:

  1. Ja teraz weszłam bo ktoś napisał mi, że pomagasz ludziom. Prawda to? Bo ja bym ci moje pytanie wysłała na e-mail...

    OdpowiedzUsuń
  2. `. Tak ; )). Znaczy staram się pomagać ; ). Pierwsza nie będziesz . Dziś już odpisałam na 23 e-maile z problemami ; )). Wiec śmiało pisz ;). Czekam . : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję . Mi pomogła . Jesteś super . Dziękuję ; ).

    OdpowiedzUsuń