Translate

sobota, 21 maja 2011

` Pierwsza notka .

`Ze względu na to , iż nikt nie wybrał numerków , zamieszczam dziś  parę opisów do  kategorii  '' Cytaty '' , a w następnych notkach następny numerek ( czyli filmowe )  ., Jeśli dojdziemy do końca numerków to wybrane  , oczywiście nadal można wybierać numerki .

  Cytaty
[ Dzisiaj naszło mnie na mądre myśli i słowa Paula Coelha , umieszczę wam parę . W następnej notatce inni ludzie ;) ].
Paulo Coelho
` ''Rodzimy się by żyć, żyjemy by umierać'
` ''Bo gdy kochamy, zawsze pragniemy być lepsi, niż jesteśmy .!
` „Każdy gromadzi blizny w sercu.”   
` „Jeśli ktoś prosi nas o pomoc, to znaczy że jesteśmy jeszcze coś warci.” 
` „Jest tylko jeden sposób nauki — poprzez działanie.” 
` „Kiedy nie miałam już nic do stracenia, dostałam wszystko.” 
` „Kiedy o sobie zapomniałam, odnalazłam samą siebie.”
` „Kiedy się czegoś pragnie, wtedy cały wszechświat sprzysięga się, byśmy mogli spełnić nasze marzenie.”
` „Kocha się za nic. Nie istnieje żaden powód do miłości.”
` „Kochać – to utracić panowanie nad sobą.”
` „Kocham Cię, bo cały wszechświat sprzyjał mi w tym, bym mógł Cię poznać.”
` „Kto kocha musi umieć zgubić się i odnaleźć.”
` „Kto w kochaniu spodziewa się wzajemności, traci tylko czas.”
` „Lepiej czasem pozostawić rzeczy samym sobie.”
` „Miłość odkrywa się kochając.” 
` „Moje życie będzie miało taki sens, jaki ja sam mu nadam.”
` „Musi istnieć jakiś język, który obywa się bez słów.”
` „Naucz się szanować znaki i iść ich śladem.”
` „Nic na świecie nie zdarza się przez przypadek.”
` „Nie jestem ciałem, w którym mieszka dusza. Jestem duszą, która ma widzialną część zwaną ciałem.”
` „Nie mów nic. Kocha sie za nic. Nie istnieje żaden powód do miłości.”
` „Nikt nie może uciec przed głosem własnego serca.”
` „Nikt nie może tracić z oczu tego, czego pragnie, nawet kiedy przychodzą chwile, gdy zdaje się, że świat i inni są silniejsi. Sekret tkwi w tym, by się nie poddać.”
` „Rzeczy proste są zawsze najbardziej niezwykłe...”
` „Skoro nie można się cofnąć, trzeba znaleźć najlepszy sposób, by pójść naprzód.”
` „Spróbuj po prostu żyć. Rozpamiętywanie jest zajęciem starców.”
` „Statek jest bezpieczniejszy, gdy kotwiczy w porcie, nie po to jednak buduje się statki.”
` „Szczęście można znaleźć w najmniejszym ziarenku pustynnego piasku...”
` „To możliwość spełnienia marzeń sprawia, że życie jest tak fascynujące.”
` „Zawsze na świecie ktoś na kogoś czeka, czy to na dalekiej pustyni, czy w samym środku gwarnego miasta.”
` „Bóg wysłuchuje tych, którzy błagają o łaskę zapomnienia dla nienawiści, lecz głuchy jest na głos tych, którzy chcą uciec przed miłością.”
` „Czekanie sprawia ból. Zapomnienie sprawia ból. Lecz nie móc podjąć żadnej decyzji jest najdotkliwszym cierpieniem.”
` „Człowiek walczy by przetrwać, a nie po to, by się poddać.”
` „Droga miłości bywa czasem bardzo kręta, ponieważ droga ta wiedzie nas do nieba albo prowadzi prosto do piekieł.”
` „Im bardziej zbliżamy się do naszych marzeń, tym bardziej nasza Własna Legenda staje się jedyną racją bytu.”
` „Istnieją na świecie rzeczy, o które nie trzeba pytać — by nie uciec od własnego przeznaczenia.”
` „Jaki sens ma rozprawianie o miłości, skoro miłość posiada swój własny głos i mówi sama za siebie.”
Bierzesz = Komentarz
`. Podoba się ?
Bierzesz jakiś dajesz komentarz !
Bierzesz = Komentarz ( np . Biorę ).
Jeśli znajdę kogoś kto nie napisz ,a  doda to zakończę pisanie !

1 komentarz: