Translate

wtorek, 11 października 2011

` INFO .

Witajcie . Wiec nie wiem ,czy zacząć pisać nadal bloga . --.-- .. Po prostu ta moja początkowa motywacja opadła . Wiec mam do WAS pytanie , chcecie żebym go prowadziła ? Szczera odpowiedź , czekam .!
W końcu zacznijcie się udzielać . --.--


Wiec wszystko zależy od Was jeśli do piątku znajdzie się tu ponad 10 komentarzy , blog zostanie przywrócony i pisany od nowa . A Przysięgam Wam ,że ma przyszykowane tematy i ich treści na kartkach , muszę to przepisać , niestety tak wyszło ,że w wolnych chwilach szczególnie po 23 pisałam na kartkach .



+ 10 komentarzy = Blog prowadzony dalej .
- 10 komentarzy = Blog Zawieszony .

Zależy od Was . !

26 komentarzy:

  1. Jeden za prowadzeniem . Czekam nadal .

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję że będę mogła poczytać twoje wpisy na blogu~ :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Miło mi . Drugi Komentarz już z głowy .

    OdpowiedzUsuń
  4. No okey 3 komentarz , komentarz jeden żebym pisała dalej został dodany w innym poście , ale że treść była ,że mam pisać i wczorajsza data odbieram i dopisuję go to . Komentarzy 4 , jeszcze co najmniej 6 .

    OdpowiedzUsuń
  5. super!
    mi się podoba blog cikawy mam nadizeję że pomogłam
    to ja ta co narysowałam abbey

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi sie podoba twój blog !

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zawieszaj . ! Jest zarąbisty ..

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze co najmniej 3 komentarze .


    Dziękuję za motywację .

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się twój blog :D zapraszam na mój : http://dobry-dzien98.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście zajrzę i skomentuję . Bardzo mi miło z tego powodu .


    - 2 komentarze .

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie zawieszaj,tak dużo ludzi z niecierpliwością czeka na każdy następny post.:)
    Pozostawisz w ich małych serduszkach pustkę po sobie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ej , jejku jakie to piękne ,aż mi się łezka zakręciła .. Dziękuję .


    - 1 komentarz .

    OdpowiedzUsuń
  13. NIEEEE .!
    nie zawieszaj . ! ; C : **

    OdpowiedzUsuń
  14. No proszę doszliśmy do 10 komentarzy , ale miało być ponad .
    Na pewno dziękuję Wam za wsparcie i otuchę .

    OdpowiedzUsuń
  15. szkoda by było zostawić coś czemu się tak bardzo poświęciło

    OdpowiedzUsuń
  16. No w sumie racja , w końcu ten początek .. czekało mnie dużo poświęceń i nadal czeka .

    OdpowiedzUsuń
  17. Od Ciebie zależy czy sprostasz wyzwaniom króte Cię czekają czy stchórzysz
    Ludziom zalezy na Twojej obecnosci tutaj,czy to dobrze ich zostawiac?Czasami warto zrobic coś choćby dla mniejszej ilości ludzi ale przynajmniej wiesz ze ci ludzie naprawde podziwiaja to co robisz

    OdpowiedzUsuń
  18. No tchórzem nie jestem .
    Skąd wiesz ,że zależy ? Właśnie ja tego nie wiem i dlatego tak chciałam postąpić .

    No masz racje .

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie widzisz?Spójrz jak starają się Ciebie tu zatrzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. No teraz już widzę i to na prawdę dodało mi motywacji , której mi zabrakło .:))



    Dziękuję Wam !

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejku , nawet nie wiecie ile radości mi sprawiacie tym ..

    OdpowiedzUsuń
  22. No, to fajnie, bo blog jest świetny, tylko żeby jeszcze ludzie komentowali Twoje bieżące notki, bo czasem se czytać nie wystarczy xd
    Co, każdy może wejść na bloga "przez pomyłkę" i ncisnąć czerwony przycisk xd
    Zostań :D

    OdpowiedzUsuń